Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت واقعی هرکیلوگرم مرغ برای مصرف کنندگان ۱۰ هزار تومان است و عرضه این محصول با قیمت‌های بالاتر اجحاف در حق مصرف کنندگان است. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ اقتصادی صنعت و تجارت کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز در حاشیه نشست هیات دولت، در جمع خبرنگاران با بیان این که وضعیت تولید گوشت مرغ از شرایط خوبی برخوردار است، افزود: تشدید نظارت ها از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می تواند موجب کاهش قیمت این محصول در بازار مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در هفته گذشته نظارت هایی که در بازار انجام شد که کاهش قیمت یک هزار تا یک هزار و 500 تومانی قیمت در هرکیلوگرم گوشت مرغ را به دنبال داشت.

وزیر جهادکشاورزی اضافه کرد: اگر قیمت های تعیین شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان در بازار رعایت شود، به طور حتم پایداری تولید برای تولیدکنندگان و جلوگیری از اجحاف به مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت.

حجتی در پاسخ به این پرسش که «با عرضه گوشت های منجمد در بازار می توان شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم؟» گفت: اکنون وضعیت تولید گوشت قرمز نیز از شرایط خوبی برخوردار است اما باید بر روی قیمت گذاری و عرضه این محصولات نظارت داشته باشیم.

توزیع گوشت، مرغ و تخم مرغ در واحد های صنفی به نرخ دولتی آغاز شداظهارات عجیب دبیر انجمن مرغداران: باید آستانه تحمل مردم را در برابر مرغ گران بالا برد

انتهای پیام/

R1342/P/S7,78,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه مرغ و ماهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه مرغ و ماهی اتحادیه مرغ و ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت حسن روحانی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز ۲۵ بهمن‌ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد به سؤالات آن‌ها درباره مهم‌ترین وقایع دوران دولت‌های یازدهم و دوازدهم پاسخ داد که در سالنامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

یکی از سؤالاتی که از روحانی پرسیده شد، درباره جلسه فرماندهان سپاه پاسداران با او پس از انتخابات ۹۶ بود که روایت‌های مختلفی از آن شده است. اما روایت رئیس‌جمهور پیشین این‌طور است:

آن جلسه برای صلح و صفا پس از انتخابات بود. برای این آمده بودند بگویند شما که انتخاب شده‌اید ما هم کنار شما هستیم، با هم می‌خواهیم کار کنیم. موقع خداحافظی سردار شهید سلیمانی درخواستی داشت که بقیه فرماندهان هم تکرار کردند که وزیر دفاع سپاهی باشد. در دولت یازدهم وزیر از اعضای سپاه بود. من گفتم بعید می‌دانم اما همچنان دارم فکر می‌کنم. وزیر دفاع هم جزو وزرایی است که در نهایت باید رهبری موافقت کنند. من قبل از این جلسه به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

البته برخی وزرا مانند وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی با مقام معظم رهبری معرفی می‌شوند. در دولت دوازدهم به دلایلی انتخاب رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با رهبری هماهنگ شد. با این وجود من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با ایشان چک کردم. درباره بعضی وزرا ایشان نظری نمی‌دادند اما مثلا از آقای حجتی در وزارت جهاد کشاورزی راضی بودند. ابتدای دولت یازدهم وقتی به ایشان گفتم آقای حجتی را می‌خواهم معرفی کنم، ایشان گفتند خیلی خوب است. دولت دوازدهم آقای حجتی قبول نکرد. فرد دیگری را برای وزارت تعیین کرده بودم. وقتی به رهبری گفتم، ایشان گفتند چرا آقای حجتی نیست؟ گفتم آقای حجتی خودش قبول نکرد. گفتند نه صدایش کنید و خودتان به او بگویید. دوباره آقای حجتی را خواستم و پذیرفت، البته سال ۹۸ استعفا داد.

روحانی در پاسخ به سؤالی راجع به ظریف گفت: در ابتدای دولت‌های یازدهم و دوازدهم که وزرا را با رهبری چک کردم، ایشان موافق وزارت آقای ظریف بودند.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد
  • قیمت واقعی دلار اعلام شد/ بوربور: تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می‌رسد
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند