Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشکل شهرداری مشهد و ارتش در خصوص پروژه بلوار نماز تاکنون در قالب دو نشست مقدماتی بررسی شده است.
وی ادامه داد: این موضوع در ستاد تدبیر خراسان رضوی با حضور دستگاههای مرتبط طرح و بررسی شده و مصوبه ای نیز در کمیسیون ماده پنج برای رفع اختلاف شهرداری و ارتش صورت گرفت که کار کارشناسی روی آن در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست استانداری خراسان رضوی گفت: سه شنبه آینده نیز در نشست ستاد تدبیر استان این موضوع به صورت نهایی با حضور دستگاههای مربوطه و معاونت امور هماهنگی استانداری بررسی خواهد شد. دستگاههای مرتبط با موضوع بلوار نماز مدارک خود را ارائه کرده اند، ارتش نیز در این موضوع ذیحق و حرفهایش درست است.
وی افزود: برای حل مشکل بین شهرداری مشهد و ارتش در خصوص پروژه بلوار نماز باید اقدام متقابل انجام شود ولی به دلیل فقدان هماهنگی این اقدام تاکنون صورت نگرفته است اما بطور یقین این کار انجام خواهد شد و به زودی موضع تعیین تکلیف می شود.
کلنگ اجرایی بلوار نماز در ارتفاعات جنوبی مشهد اوایل سال 1390 به زمین خورد. این بلوار با هفت کیلومتر طول از پارک خورشید شروع می ‌شود و پس از تقاطع با بلوارهای هاشمیه، سرافرازان، دلاوران، خاقانی و شهید کاوه به بزرگراه شهید کلانتری می‌رسد. پروژه بلوار نماز به دلیل مشکلاتی با دستگاههای اجرایی استان به رغم پایان عملیات ساخت هنوز افتتاح نشده است.
7505/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بزرگراه خراسان رضوی زمین شهرداری کارشناسی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • صدای میرسلیم هم درآمد: رئیسی تدبیر مناسبی بیندیشد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد