Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، صادق حبیب زاده با بیان اینکه در سند توسعه روستاهای استان ۶۱۱ روستا سهم ارومیه است، گفت: امسال همزمان با اجرای راهداری زمستانی توسعه ۶۳ روستا از اهم برنامه های کاری این اداره است و از این ۶۳ روستا  عملیات اجرایی ۳۲ روستا شامل اصلاح و ترمیم آسفالت،احداث و تعریض پلها و روکش آسفالت آغاز شده و در حال حاضر ۱۰ پروژه در مدت زمان کوتاهی به اتمام رسیده و مابقی با پیشرفت قابل توجهی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح عملیات اجرایی به اتمام رسیده در روستاها افزود: روکش، ترمیم و اصلاح آسفالت راه روستایی خوشاکو به طول سه و نیم کیلومتر،اصلاح و ترمیم آسفالت راه روستایی بالانج ،اصلاح و ترمیم آسفالت راه روستایی نیولو-کاروانسرا،احداث رمپ های ورودی و خروجی روستاهای شورکند و طلاتپه،اصلاح و ترمیم آسفالت راه روستایی زیوه، ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی بادکی-ولنده،احداث پل دومتری و آبنمای روستای کوران ،اصلاح و ترمیم آسفالت راه روستایی برده سور،تعمیر و مرمت پل روستایی نوی-ژاراژی ،احداث پل دومتری روستای ساریبگلوی چراغ به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

این مقام مسئول از ۳۱ پروژه باقیمانده از ۶۳ طرح مذکور نیز اشاره و عنوان کرد: این پروژه ها درجهت ارتقاء شاخص های توسعه اقتصادی مطرح شده و در صورت ابلاغ اعتبار عملیات اجراییشان را آغاز می کنیم.

حبیب زاده از شروع قرارداد دیگری در قالب عملیات چاله پرکنی و لکه گیری محورهای حوزه استحفاظی خبر داد و تصریح کرد: ۱۵۰ تن آسفالت جهت اجرای عملیات مذکور د رمحورهای ارومیه-مهاباد،ارومیه-بند ،راژان –زیوه،سه راهی موانا تا آخر راه روستایی مارمیشو،راه روستایی ژارآباد استفاده شده و این طرح تا پایان سال جاری بنا به نیاز محورها همچنان ادامه دارد.

وی در پایان سخنان خود توجه ویژه راهداران طی ماه گذشته به بخش سرو را یادآور شد و این چنین خاتمه داد:ایمن سازی محدوده حاشیه مدارس جاده نازلو واقع در محور ارومیه-سرو با احداث ۴ عدد سرعت گیر آسفالتی،نصب چراغ چشمک زن احتیاط و علائم ایمنی مربوطه،ایمن سازی دهانه پلها ی حادثه خیز در محور شهید کلانتری و ارومیه-سلماس با استقرار نیوجرسی در محدوده پلها و نصب تابلوهای هشداردهنده انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه سند توسعه روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد