Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات،حجت الاسلام  سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عصر چهارشنبه به نمایندگی از سوی حجت الاسلام حسن روحانی و هیات دولت، در مراسم تدفین و ترحیم عالم مجاهد حصرت آیت الله هاشمی شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهر مقدس قم شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی (ره) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیز چهارشنبه‌شب (۵ دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریاست جمهوری آیت الله هاشمی شاهرودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با آغاز سال جدید درصدی به حقوق کارمندان و کارگران افزوده می شود. ایثارگرانی هم که از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنند از این قاعده مستثنی نیستند. البته درصد افزایش حقوق ها در جامعه کارمندی و کارگری یکسان نیست و این افزایش در جامعه ایثارگری هم مبلغی متفاوت است که نهایت توسط بنیاد اعلام و اعمال می شود. 

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت هدف اصلی کنگره 12 هزار شهید تهران

در همین راستا محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تسنیم گفت: هنوز مقدار این افزایش حقوق مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

گفتنی است پس از محاسبه مقدار افزایش حقوق از ماه های آتی این مبلغ روی دریافتی ایثارپران اعمال خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
  • افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟