Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حذف گردش فیزیکی پرونده‌ها، ارتباط برخط با دستگاه‌های مرتبط، شفاف سازی و جلوگیری از جعل اسناد را از دستاورد‌های سازمان ثبت در سال‌های اخیر برشمرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آئین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان جنوبی در بیرجند با حضور معاون امور اسناد، رئیس کل دادگستری، سران دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد هاشمی مقدم معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه همه مدیران باید نهایت استفاده را از فرصت‌های خدمت گزاری به مردم و اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ببرند گفت: در جمهوری اسلامی ایران هر کجا که بر اساس نیات صادقانه و ایمان به مدد الهی کاری آغاز شده، توفیقات بزرگی در پی داشته است.

وی بیان داشت: بعد از گذشت یکصد سال از عمر سازمان ثبت و در دوران مدیریت تحول آفرین رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در یک دهه اخیر و حمایت‌های ریاست قوه قضائیه، این سازمان عبور از ثبت سنتی و حرکت به سوی ثبت نوین را کلید زد.

هاشمی مقدم افزود: بدون تردید اگر فرآیند‌های سازمان ثبت به همان گونه سنتی ادامه پیدا می‌کرد، هم اکنون با مشکلات عدیده‌ای در خدمت رسانی به مردم مواجه بود که با درایت رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان یکی از قضات با تجربه کشور، برنامه ریزی و اتخاذ راهبرد‌های مناسب و همراهی نیرو‌های خدوم سازمان ثبت، نه تنها از بن بست فعالیت‌های ثبتی با توجه به پیچیدگی‌های جامعه امروزی جلوگیری شد بلکه این سازمان امروز به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی، تحولات بزرگی را رقم زده و مردم شیرینی این تحولات را در خدمت گیری از این سازمان احساس می‌کنند که البته این تلاش‌ها کماکان ادامه خواهد داشت.

داده آمایی و اسکن کلیه اوراق پرونده‌های ثبتی، تشکیل آرشیو الکترونیکی، حذف گردش فیزیکی پرونده ها، ارتباط برخط با دستگاه‌های مرتبط، شفاف سازی و جلوگیری از جعل اسناد، از دیگر دستاورد‌های سازمان ثبت در سال‌های اخیر بود که معاون امور اسناد این سازمان به آن‌ها اشاره کرد.

علیرضا صیفی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بر شمردن برخی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های یک کارگزار و مدیر موفق در نظام اسلامی، همچنین از تحولات صورت گرفته در نحوه ارائه خدمات در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مردم و تلاش مدیران و کارکنان ثبت استان تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم از خدمات قدرت حاجی پور مدیرکل سابق ثبت استان تقدیر و وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ثبت استان ارائه داد.

غلامرضا شهریاری مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمان مدیریت قبلی ثبت استان، اولویت کاری خود را اجرای برنامه‌های راهبردی سازمان ثبت عنوان کرد.

وی پیش از این مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خراسان جنوبی تودیع و معارفه آرشیو الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا صبح چهارشنبه در همایش رژه یگان‌های نظامی در روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از ماندگارترین یادگاری‌های امام راحل است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه حضرت امام ارتش را احیا و حفظ کرد، گفت: ارتش وحدت گر یگان‌های نظامی در عرصه‌های مختلف بوده است.

امیر اکرمی نیا با اشاره به رشادت‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح خود را وقف حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی کرد لذا ارتش جمهوری اسلامی میدان دار بحران‌ها در کشور است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیگیری راهبردهای کشور بیان کرد: قوی‌تر شدن کشور و نقش آفرینی و تقویت نظامی ایران اسلامی در منطقه و جهان از مخم ترین اهداف ارتش و دیگر نیروهای مسلح بوده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه نیروهای مسلح اجازه تعرض به هیچ احدی را نمی‌دهد، گفت: صیانت از تمامیت ارضی کشور و بازدارندگی خط قرمز ارتش جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به تشریح پیام‌ها و دستاوردهای وعده صادق پرداخت و تصریح کرد: ارتقا سطح بازدارندگی دستاوردهای مهم وعده صادق برای نظام بوده است.

وی با بیان اینکه وعده صادق پیام‌های هوشمندانه و هوشیارانه برای دوستان و دشمنان دارد، افزود: تنبیه متجاوز گران و تعرض کنندگان به کشور و مرزهای سرزمینی پیام مهم وعده صادق است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی است، گفت: اسرائیل در محدوده کوچکی محبوس شده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شکست پذیر و نابود شدنی است، گفت: دولت‌های غربی باید بدانند که اسرائیل رو به زوال است و هزینه‌های هنگفت برای این رژیم جعلی یک اشتباه استراتژیک است.
وی با بیان اینکه اسرائیل خانه عنکبوت است، افزود: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل پیام شفاف وعده صادق است لذا آزادی غزه و فلسطین از مسیر مقاومت می‌گذرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه استیفای حقوق ایران در عرصه‌های بین المللی پیام بزرگ دیگر وعده صادق است، گفت: تنها راه توقف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل مقاومت است.

کد خبر 6080646

دیگر خبرها

  • تثبیت امنیت ملی یکی از دستاوردهای بزرگ عملیات «وعده صادق» است
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • برای تحقق شعار سال باید از انحصار و رانت‌های اقتصادی جلوگیری شود
  • سمنان پیشرو کشور در تثبیت مالکیت اراضی ملی و منابع طبیعی است
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • رئیس‌جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • رئیس جمهور برای دومین بار عازم سمنان می‌شود/ دستاوردهای سفر رئیسی به سمنان چه خواهد بود؟
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس