Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:54:40 GMT

استثنای میلانی ها برای ستاره چلسی

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۴۰۰۹

استثنای میلانی ها برای ستاره چلسی

سسک فابرگاس نزدیک تر از همیشه به جدایی از چلسی است و باشگاه میلان از مدت ها پیش او را زیر نظر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، میلان گاتوزو این فصل در تلاش است تا پس از سال ها سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. روسونری پس از شکست برابر فیورنتینا حالا در رتبه پنجم جدول و پایین تر از لاتزیو قرار دارد و قصد دارد برای انتقالات زمستانی با جذب یکی دو بازیکن، خود را تقویت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در راس همه بازیکنانی که موردنظر میلان قراردارند، می توان به سسک فابرگاس اشاره کرد. ستاره کاتالان باشگاه چلسی که این فصل با وجود کانته، کوواچیچ و ژورژینیو کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. قرارداد او پایان همین فصل به اتمام می رسد و قصد تمدید ندارد.

میلان با علم به اینکه می تواند در پایان فصل بدون پرداخت هیچ مبلغی فارگاس را جذب کند، با این حال قصد دارد در انتقالات ژانویه ده میلیون یورو هزینه کرده و هافبک اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

فابرگاس مورد علاقه موناکو، پی اس جی و اتلتیکو نیز قرار دارد ولی به نظر می رسد که میلان را ترجیح خواهد داد و باشگاه ایتالیایی هم برای او استثنا قائل شده و می خواهد زودتر از تابستان کار را تمام کند.

چلسی سسک فابرگاس آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی سسک فابرگاس آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

کد خبر 6094778

دیگر خبرها

  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر