Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر، دریابان ایگور اوسیپوف معاون رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه که برای شرکت در دومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی ایران و روسیه، به کشورمان سفر کرده است، با سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه دیدار و پیرامون همکاری‌های دو جانبه دفاعی گفتگو کردند.

در این دیدار طرفین با اظهار خرسندی نسبت به روند موجود سطح همکاری‌های نظامی دو کشور، بر ضرورت توسعه این همکاری‌ها متناسب با الزامات و مقتضیات ناشی از وضعیت‌های امنیتی منطقه و دخالت‌های بیگانه و قدرت‌های فرامنطقه‌ای تأکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدوی و و اوسیپوف با برشماری پیامد‌ها و دستاورد‌های همکاری ایران و روسیه در جبهه مقاومت و مشارکت در مقابله با تروریسم و تهدیدات منطقه‌ای به عنوان یکی از عرصه‌های همکاری، پیرامون ارتقای همکاری‌ها در زمینه‌های امنیتی، صنعتی، تحقیقاتی و آموزشی تبادل نظر کردند.

طرفین در این دیدار شکست تروریسم تکفیری در سوریه را محصول مشارکت راهبردی نیرو‌های مسلح دو کشور در کمک به جبهه مقاومت، پاسخ به درخواست دولت سوریه و مدیریت و هدایت مشترک صحنه‌های نبرد توصیف کردند.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین نگاه به آینده و تقویت رویکرد ارتقای ظرفیت‌ها برای مقابله با تهدیدات و بهبود شرایط صلح، امنیت، دوستی و آرامش در منطقه و رویارویی هوشمندانه و مؤثر با سیاست‌های شوم قدرت‌های مداخله‌گر فرامنطقه‌ای و تلاش همه جانبه در پیگیری توافقات کمیسیون مشترک نظامی ایران و روسیه در نیرو‌های مسلح دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: روسیه ایران تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره در خبر فوری گزارش داد نیرو‌های مسلح یمن آغاز چهارمین مرحله عملیات خود در برابر ادامه تهاجم علیه نوار غزه را اعلام کرد.
یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن که در راهپیمایی میلیونی در صنعا سخنرانی می‌کرد، گفت نیرو‌های ما روند تحولات در نبرد غزه و ادامه تهاجم علیه این منطقه و آماده شدن برای حمله به رفح را دنبال می‌کنند.
وی افزود در این مرحله همه کشتی‌هایی که تحریم کشتیرانی اسرائیل را نقض کردند و کشتی‌هایی را که به طرف بنادر فلسطین اشغالی از دریای مدیترانه حرکت کنند، در هر منطقه‌ای که دست ما برسد، هدف قرار خواهیم داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • عملیات «وعده صادق» سنگین‌ترین ضربه بر پیکره رژیم صهیونیستی بود
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • شکست ائتلاف ضدایرانی