Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - بسته آموزشی پیش دبستان شامل دو عنوان کتاب مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده و کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مربیان و خانواده کودکان پیش دبستان روز شنبه هشتم دی ماه رونمایی می شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، آرش یوسفی مدیر کل دفتر آموزش سازمان گفت: در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برگزیده این سازمان از این بسته های آموزشی رو نمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تدوین و انتشار کتاب مبانی آموزش محیط زیست و مشارکت خانواده و همچنین کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست حاصل دانش، خرد، تجربه و تعامل ارزنده اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جمعی از کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و همکاران دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست است.
وی اظهار داشت: مراحل تدوین این کتاب طی مدت سه سال به انجام رسیده و به تازگی در تیراژ 5000 جلد توسط انتشارات مدرسه به چاپ رسیده است.
یوسفی با اشاره به اینکه طلایی ترین زمان آموزش و یادگیری دوران کودکی است، افزود: هدف از تولید و انتشار این دو عنوان کتاب، آموزش مربیان و خانواده های کودکان پیش دبستان بوده تا در آینده نسلی آگاه، مسئولیت پذیر و علاقمند به محیط زیست تربیت شود.
علمی 9014**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي محيط زيست رونمايي از كتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب زمزمه های بی بی ماه بانو رونمایی شد

رضا گل محمودی مولف کتاب زمزمه‌های بی بی ماه بانو  گفت: توجه به استعداد ذاتی که خانواده در شعر و شاعری داشتند تا اشعاری که افراد مسن خانواده از قدیم به آنها رسیده است را با همکاری مجموعه‌ای از عزیزان برای پایه‌گذاری دوبیتی‌های قدیمی مادران سیستانی گردآوری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این کتاب در برگیرنده چند فصل بوده که در فصل نخست دوبیتی‌ها، گوینده آن مشخص و گردآوری شده است.

طرح روی جلد این کتاب با طرح خاکی و نمادهای از خانه‌های قدیمی سیستانی توسط طراح این اثر فاطمه لکزایی برای تداعی‌گری فرهنگ زیستی منطقه سیستان ترسیم شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • اهمیت ویژه آموزش حفظ محیط زیست به کودکان
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • فرهنگسازی در حوزه پسماند با کمک گروه‌های اجتماعی بانفوذ در کشور
  • اختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • ختتاميه ليگ آموزشی و پژوهشی هميار محيط زيست تهران به میزبانی باغ کتاب
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • کتاب زمزمه های بی بی ماه بانو رونمایی شد