Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق درودگر، مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ اعلام کرد، سازمان صداوسیما هنوز به هیچ‌کدام از بند‌ها و تعهدات خود در قبال فوتبال عمل نکرده است.

طرفداری - صادق درودگر درباره اقدامات کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر, اظهار داشت:

در زمینه تولید محتوا اقداماتی انجام داده‌ایم و می‌خواهیم در این باره برای نیم‌فصل دوم ضعف‌‌هایی را که وجود دارد، برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنبال درآمد‌های حاصل از تولید محتوا هستیم، چراکه تاکنون خیلی از شرکت‌ها و سایت‌ها بدون اجازه سازمان لیگ اقدام به پخش مسابقات فوتبال می‌کردند و ما می‌خواهیم دیگر جلوی این کار‌ها را بگیریم.

به نقل از تسنیم، وی با اشاره به صدور آی دی کارت‌های جدید برای اهالی رسانه در نیم‌فصل دوم، عنوان کرد:

به طور کل کارت‌های خبرنگاران عوض خواهد شد، چراکه خیلی‌ از خبرنگاران زمانی که به استادیوم می‌روند با موبایل‌شان شروع به فیلم گرفتن می‌کنند که این کار غیرقانونی است و باید جلوی این کار نیز گرفته شود. هیچ‌کس اجازه ندارد از مسابقات و حواشی آن فیلم بگیرد و ارسال کند. به کسانی که قصد فیلم گرفتن و استفاده از تولید محتوا در ورزشگاه‌ها دارند دیگر آی دی کارت داده نمی‌شود و در صورتی که این موارد دیده شود آی دی‌ کارت‌های این افراد باطل خواهد شد.

مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ با اعلام اینکه اگر رسانه‌ای قصد استفاده از تولید محتوای مسابقات را دارد باید با سازمان لیگ قرارداد امضا کند, در رابطه با حق پخش تلویزیونی خاطرنشان کرد:

پرداخت حق پخش تلویزیونی از الزامات FIFA و AFC است و نامه‌ای که اینفانتینو (رئیس فیفا) به رئیس جمهور و وزیر ورزش ارسال کرده است, نشان از حساسیت شدید فیفا برای پرداخت حق پخش تلویزیونی به فوتبال دارد.

وی راجع به اینکه چه زمانی حق پخش به فوتبال پرداخت خواهد شد، تصریح کرد:

بعید است برای این فصل حق پخش به فوتبال پرداخت شود، اما ما پیگیر هستیم که در سال جاری این اتفاق رخ دهد. البته باید اشاره کنم طبق جلساتی که با مسئولان صداوسیما برگزار شده و صورتجلسه‌ای که تنظیم شده, هنوز صداوسیما هیچ‌کدام از بند‌ها و تعهدات این صورتجلسه را اجرایی نکرده است. طبق قوانین، ما موظف هستیم به عنوان نهاد برگزارکننده مسابقات این مسائل را به فیفا گزارش کنیم، اما به دلیل حفظ منافع ملی تا کنون این کار را نکرده‌ایم و هیچ اقدامی انجام نداده‌ایم. باید این را بدانیم که فیفا خودش نیرو‌هایی دارد که اتفاقات داخلی کشور‌ها را در حوزه فوتبال زیر نظر می‌‌‌گیرند و مطمئناً متوجه این موارد خواهند شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!