Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان اصفهان امروز در نشست هم انديشي مديران ميراث فرهنگي شهرستانهاي استان اصفهان با ايراد سخناني تاکيد کرد: «در راستاي دست يابي به توسعه پايدار، فعاليتهاي ادارات ميراث فرهنگي 24 شهرستان استان اصفهان در 3 حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به صورت 3 ماهه مورد ارزيابي و پايش قرار مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
به گزارش خبرگزاري آريا، فريدون الله ياري مدير کل ميراث فرهنگي استان با اعلام اين مطلب افزود: «با عنايت به فراگير شدن فرآيند گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي در تمام مناطق استان پهناور اصفهان، هم اکنون زمان آن رسيده است که بسوي دست يابي به توسعه پايدار حرکت کنيم.»
او گفت: «مديران ميراث فرهنگي شهرستانهاي استان اصفهان به عنوان دبيران ستاد اجرايي خدمات سفر استان موظف هستند از دي ماه سال جاري با فعال کردن ستادهاي سفر شهرستانهاي خود برنامه ريزي هاي مقتضي در زمينه ايجاد نوروزي با نشاط را براي گردشگران در فروردين 98 فراهم سازند.»
الله ياري همچنين گفت: «امسال نيز همچون سالهاي قبل تلاش داريم با اجراي رويداد فرهنگي نوروزگاه، ميراث ارزشمند ناملموس به ويژه رويدادهاي مربوط به نوروز را به هموطنان و همچنين گردشگران ارائه کنيم.»
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به ضرورت توسعه کمي و کيفي کارگاه هاي مرمت آثار تاريخي در استان اصفهان تصريح کرد: «طي 3 سال گذشته با توجه به تجهيز و فعاليت بيش از 1228 کارگاه مرمت در استان اصفهان انتظار داريم اين روند با تشکيل منظم جلسات کميته برنامه ريزي شهرستانها و تخصيص بودجه هاي شهرستاني در سال 1398 از رشد کمي و کيفي قابل قبولي برخوردار باشد.»
الله ياري همچنين گفت: «نظارت کيفي بر طرحهاي مرمتي و ايجاد پروژه هاي زير ساخت گردشگري از يکسو، تلاش در جهت توسعه طرحهاي ترويج صنايع دستي و تلاش در راستاي ارائه مکانيسم مناسب براي آمارگيري مناسب از گردشگران و ارائه آمارهاي مناسب و مقتضي از ديگر سياستهاي اداره کل ميراث فرهنگي استان اصفهان در راستاي يکپارچه سازي هر چه بهتر فعاليتهاي اداره کل در 24 شهرستان استان اصفهان است.»
او در پايان تصريح کرد: «تلاش داريم تا در دهه فجر امسال و همزمان با چهلمين فجر انقلاب اسلامي، دستاوردهاي 40 ساله اين اداره کل را به طور مناسبي به آگاهي عموم ملت شريف ايران برسانيم.»


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارزيابي فعاليت ميراث فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال