Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:48:22 GMT

۷۵ پژوهشگر برتر آموزش و پرورش گلستان تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۴۶۱۶

۷۵ پژوهشگر برتر آموزش و پرورش گلستان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه آیین تجلیل از پژوهشگران منتخب آموزش و پرورش گلستان در کانون فرهنگی و تربیتی طاها برگزار شد.

در این آیین، احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، علی نجفی نژاد، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و جمع دیگری از مسئولان حضور داشتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: در دین ما تحقیق و پژوهش یکی از آموزه هایی بوده که فراوان مورد تأکید بزرگان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان گوهری راد افزود: در قرآن هم به تحقیق و تدبر بسیار سفارش شده و همین امر ضرورت پژوهش به عنوان اصلی که ما را از آزمون و خطا بی نیاز می کند را نشان می دهد.

وی تأکید کرد: پژوهش‌ها باید بر اساس نیازسنجی باشد و نتایج آن را به صورت عملی اجرا کنیم.

گوهری راد اضافه کرد: نتایج تحقیق و پژوهش نباید در قفسه کتابخانه‌ها خاک بخورد و از این رو باید به عملی کردن یافته های پژوهشی اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: پژوهش باید از سنین پایین و در مدارس شروع شود و در این جا نقش معلمان بسیار مهم است.

گوهری راد اظهار کرد: ضرورت دارد تا آموزش و پرورش تعاملات بیشتری با دانشگاه ها و موسسات پژوهشی داشته باشد و مدیران باید شرایطی را فراهم کنند تا زمینه حضور پژوهشگران در مدارس تسهیل شود.

لازم به ذکر است که در پایان مراسم از ۷۵ پژوهشگر برتر آموزش و پرورش گلستان تجلیل شد.

کد خبر 4496334

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی

رقیه برقی، دانش آموز پایه چهارم کوچصفهانی در مسیر برگشت از مدرسه، قطعه‌ای طلا به ارزش ۶۰ میلیون تومان پیدا کرده و آن را به صاحبش برگرداند.

در مراسمی در دبستان دخترانه ابوالمعالی کوچصفهان رشت از این دانش آموز وظیفه شناس به پاس درستکاری و امانتداریش تقدیر شد.

مجتبی صادق پور، رئیس آموزش و پرورش کوچصفهان در این مراسم گفت: این دانش آموز با اخلاق حسنه گامی مهم در اجرای سند تحول بنیادی آموزش و پرورش برداشته و با امانتداری و ترویج فرهنگ اخلاق اسلامی دیگر دانش آموزان را با این فرهنگ مهم بیشتر آشنا کرد. 

رقیه برقی، دانش آموز درستکار کوچصفهانی هم در این مراسم با بیان اینکه اموال پیدا شده باید به صاحب اصلیش برگردانده شود، گفت: والدین من به ویژه مادرم به من آموخته اند امانتدار خوبی برای مردم و همسالان خود باشم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • پول هست زمین نیست!