Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران می گوید قصد داریم سیستم VAR را در اولین دیدار دوستانه تیم امید امتحان کنیم.

طرفداری - فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در جلسه اختتامیه کلاس داوری فیفا، گفت:

در وهله اول باید از زحمات فدراسیون فوتبال و راس آن مهدی تاج برای توسعه همه جانبه فوتبال تشکر کنم و امیدوارم با همکاری این عزیزان بتوانیم برای رشد و توسعه فوتبال موثر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته داوران در ادامه درباره حضور مدرسین بین المللی  فیفا‌ در این دوره، گفت:

با توجه به درخواستی که هر سال از فیفا داریم، دوره داوری فوتبال فیفا را برای داوران لیگ برتر و دسته اول زیر 35 سال که توانایی بالایی داشتند را برگزار کردیم. آنچه مسلم است با برگزاری این کلاسها می‌توانیم سطح علمی داوران را بالا ببریم و در آینده داوران قوی تری در مسابقات بین المللی داشته باشیم. هدف اصلی ما این است در مسابقات آسیایی و حتی جهانی از داوران ایرانی بیشتر استفاده شود. 

وی در ادامه افزود:

همچنین 5 مدرس و ناظر داوری ما در این کلاس حضور داشتند تا علم تدریس خود را افزایش دهند. بدون شک این کلاس برای جامعه داوری ما مفید بود، امیدوارم داوران جوان از تجربیات مدرسین این کلاس به نحو احسن استفاده کرده باشند و فوتبال و دانش داوری خود را به روز کنند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره راه اندازی سیستم VAR گفت: در روز دوم کلاس که داوران تست‌های آمادگی جسمانی خود را در ورزشگاه دستگردی زیر نظر مانیام برگزار می کردند، سیستم ویدئو چک را آزمایش کردیم.  البته هنوز نواقصی وجود دارد که باید آنها را برطرف کنیم. قصد داریم در اولین اردوی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال در یک بازی دوستانه تیم امید یا نوجوانان این سیستم را امتحان کنیم.

وی افزود:

آن چه مسلم است داوران و کمک داوران باید آموزش های لازم در این مقوله را ببیند. معتقدم اگر همه دست به دست دهیم می توانیم در نیم فصل دوم از سیستم ویدئو چک استفاده کنیم.

اصفهانیان در ادامه درباه اینکه پس از برگزاری این کلاس چقدر داوری ما رشد خواهد داشت و اشتباهات کمتر خواهد شد،‌ گفت:

انتظارات ما باید معقول باشد، اما برگزاری هر دوره آموزشی باعث رشد و پیشرفت آن رشته ورزشی می‌شود.  کمیته و دپارتمان داوران تلاش می کند که داوران را با علم روز دنیا آشنا و امکانات لازم در اختیارشان قرار دهد.

رئیس کمیته داوران در پایان تاکید کرد:

امیدوارم میزبان خوبی برای محمدصالح سوبخیدن مدرس دانش داوری و گانسان مانیام  مدرس آمادگی جسمانی که از مدرسان خوب فیفا هستند، بوده باشیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • «الشمال» در حضور امید ابراهیمی متوقف شد