Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به بازیکنان این تیم هشدار داده است که در تعطیلی تمرینات این تیم، اضافه وزن پیدا نکنند. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، با اینکه تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران تعطیل است، اما وینفرد شفر به همه شاگردانش برنامه تمرینی داده است تا آمادگی بدنی آنها حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفر حتی قبل از ترک ایران، اطلاعات لازم در خصوص وزن بازیکنان را در اختیار گرفت و به آنها هشدار داد که تا شروع تمرینات اضافه وزن نداشته باشند.

شفر قرار است شنبه هفته آینده به ایران برگردد تا پیگیری‌های لازم را برای جذب بازیکنان جدید، انتخاب زمین تمرین و مسائل مختلف دیگر انجام دهد. این در حالی است که قرار است تمرینات تیم فوتبال استقلال از 16 دی ماه آغاز شود.

پیام وینفرد شفر برای هواداران؛ هر چه در توان داشته باشیم برای شما انجام می‌دهیم

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در طول این فصل بوده است اما هفته گذشته با لایک کردن توییتی که انتقاد از اریک تن‌هاخ بود بار دیگر جنجال آفرین شد و هیاهوی بسیاری را ایجاد کرد.

این موضوع با واکنش تند بسیاری از هواداران شیاطین سرخ روبرو شد که معتقد بودند بازیکنان این تیم نباید به صورت علنی از سرمربی انتقاد کنند و باشگاه یونایتد هم اعلام کرد که این بازیکن از سرمربی این تیم به خاطر رفتار نادرستش عذرخواهی کرده است.

با این حال گفتگو درباره این اتفاق و فرهنگی که بین بازیکنان رواج پیدا کرده همچنان ادامه دارد و فردیناند در پادکستش در این باره گفت:« من حتی از صحبت کردن درباره این موضوع هم نفرت دارم اما شما دیدید که گارناچو چند روز قبل توییت عجیبی را لایک کرد.

این رفتار کاملا نادرست و بی‌احترامی است و نباید به صورت علنی انجام شود، حتی اگر او با تصمیمات تن‌هاخ موافق نیست. معمولاً فرهنگ موجود در باشگاه باید به بازیکنان جوان یاد دهد که تصمیمات درستی بگیرند.

حتی زمانی که او تصمیم نادرستی می‌گیرد باید یک نفر در رختکن به او تذکر بدهد و بگوید اگر مشکلی با مربی دارد به صورت رودررو با خودش صحبت کند و دست از انجام چنین کارهایی بردارد. در غیر این صورت، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.»

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • هشدار به ستاره جنجالی یونایتد: مراقب رفتارت باش!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت