Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@14:04:38 GMT

"پاژن" در صدر گران‌فروشان شیر پُرچرب

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۵۰۸۴

'پاژن' در صدر گران‌فروشان شیر پُرچرب

به گزارش جهان نيوز، بیشترین تخلف برندهای معروف لبنیات در شیر پرچرب است. این برندها شیر پر چرب را ۵۰ تا ۵۵۰ تومان گران‌تر از قیمت مصوب به فروش می‌رسانند.
  سپیده قاسمی؛ در بین برندهای معروف لبنیات، پاژن با فروش شیر پرچرب 3درصد 550تومان گران‌تر از قیمت مصوب در رتبه اول گران‌فروشی قرار دارد، پس از آن می‌ماس است که شیر پرچرب به اصطلاح 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2درصدی را 5000تومان به فروش می‌رساند، در حالی که در نرخ‌های مصوب قیمت شیر با 3درصد چربی 4450تومان است و تعریفی برای شیر با چربی 3.2درصد وجود ندارد.

رتبه‌های بعدی گران‌فروشی شیر پرچرب به برند چوپان با فروش محصول خود 500تومان، کاله 500تومان، دامداران 200تومان، میهن 50تومان و پاک 50تومان بیش از قیمت مصوب تعلق می‌گیرد.

در حال حاضر اکثر برندهای عنوان شده تولید شیر نیم‌چرب (2درصد چربی) را از محصولات خود حذف کرده‌اند. در این میان چوپان با فروش شیر نیم‌چرب 100تومان بالاتر از قیمت مصوب همچنان در لیست گران‌فروشان قرار می‌گیرد.

شیر کم‌چرب تنها محصولی است که برندهای مذکور به جز پاک، همگی قیمت مصوب را رعایت می‌کنند. پاک، شیر کم‌چرب را 100تومان گران‌تر از قیمت مصوب 4200تومان می فروشد.
  منبع: اقتصاد آنلاین

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی 5 فوتبالیست گران قیمت رئال مادرید

3 بازیکن رئال مادرید گران قیمت تر از کل اتلتیکو مادرید به شمار می آید.

به گزارش فارس، جود بلینگام، ستاره انگلیسی با ارزش 180 میلیون یورو در سایت ترانسفر مارکت به عنوان گران ترین بازیکن رئال مادرید و جهان شناخته شد.

بلینگام در این فصل با رئال آمار فوق العاده داشته و در 23 بازی موفق شده 16 گل بزند و 3 پاس گل بدهد.

بلینگام، ستاره انگلیسی تابستان گذشته از دورتموند راهی رئال شد. بازیکن 20 ساله در اولین فصل حضورش در قوهای سپید عملکردی فوق العاده از خود به نمایش گذاشت ولی دوبار  در این مدت مصدوم شده است.

5 بازیکن رئال مادرید به ترتیب زیر است:

1-جود بلینگام(180 میلیون یورو)

2-وینیسیوس جونیور(150 میلیون یورو)

3-رودریگو(100 میلیون یورو)

4-والورده(100 میلیون یورو)

5-شوامینی(90 میلیون یورو)

بر اساس گزارش سایت ترانسفر مارکت، ارزش 5 بازیکن گران قیمت رئال مادرید جمعا 620 میلیون یورو می شود که تقریبا یک و نیم برابر کل تیم اتلتیکو رقیب سنتی اش با ارزش 417 میلیون یورو است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم)
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • (ویدئو) جاسازی محموله گران‌قیمت مواد مخدر داخل قطعات پنیر
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • چرا قیمت مرغ گران نشد؟
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 26 فروردین 1403/ سکه بهار ۲ میلیون تومان گران شد
  • معرفی 5 فوتبالیست گران قیمت رئال مادرید