Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@13:20:37 GMT

بهره‌برداری از هنرستان خیرساز در قزوین

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۵۲۵۰

بهره‌برداری از هنرستان خیرساز در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، هنرستان فنی و حرفه‌ای «زنده‌یاد پروین» در بافت فرسوده قزوین واقع در خیابان تبریز با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر بوده و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان با حضور مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.
۳۵ درصد اعتبار هزینه شده برای این پروژه توسط خیر مدرسه‌ساز مرحوم جوادی و ۶۵ درصد هم از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این هنرستان با دارا بودن ۹ کلاس درس، ۵ اتاق اداری و یک اتاق سرایداری، سایت کامپیوتر، ۴ کارگاه آموزشی و سرویس بهداشتی زمینه اشتغال به تحصیل ۱۸۲ دانش‌آموز در چهار رشته هنرستانی خیاطی، فتوگرافیک، طراحی دوخت، حسابداری و تربیت کودک را در این هنرستان فراهم می‌کند.
این پروژه که در مدت‌زمان کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسیده است در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته‌شده است.
به گزارش ایکنا، تاکنون ۳۱ مدرسه با مشارکت خیرین به بهره‌برداری رسیده است و در ایام‌الله دهه فجر هم ۶ واحد آموزشی دیگر در سطح استان افتتاح می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق

مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی قزوین گفت: صبح امروز در نخستین برنامه اعضای اتاق بازرگانی استان قزوین در اقلیم کردستان عراق، دفتر تجاری استان در منطقه اربیل انتخاب و تعیین شد.

وی اضافه کرد: دفتر تجاری اتاق قزوین با بیشترین متراژ ممکن در طبقه بیست و سوم یک برج تجاری ۲۶ طبقه در اربیل عراق با چشم اندازی کم نظیر واقع شده و در آستانه تجهیز امکانات، استقرار نیرو‌های کارشناس و بهره برداری نهایی است.

عبدیان افزود: این دفتر به دنبال برنامه مدون اتاق بازرگانی قزوین در خصوص راه اندازی دفتر تجاری استان در اقلیم کردستان عراق طی سال جاری، راه اندازی شده و پایگاهی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی استان و ایجاد مبادلات تجاری میان استان و اقلیم کردستان خواهد بود.

مذاکرات عقد تفاهم نامه پیرامون کسب استعلامات قانونی و اداری کشور عراق برای ثبت قرارداد یکساله دفتر تجاری اتاق قزوین نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان