Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

به گزارش مشرق، پس از اقامه نماز بر پیکر آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در تهران توسط رهبر معظم انقلاب و برگزاری مراسم تشییع، پیکر آن مرحوم برای تشییع و خاکسپاری به شهر قم منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید فیلم/ پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی در حرم حضرت معصومه(س) حاشیه‌های تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی عکس/ تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی شاهرودی در قم آغاز مراسم خاکسپاری آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در قم فیلم/ استقبال مردم قم از پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی

از ساعتی پیش، مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی از مسجد امام حسن عسکری (ع) تا حرم مطهر حضرت معصوم(س) برگزار شد و اقشار مختلف مردم، طلاب، فضلا، مسؤولان کشوری و لشکری، اعضای خبرگان، اعضای جامعه مدرسین و نمایندگان مجلس در این مراسم حضور یافتند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

پس از تشییع، مراسم سوگواری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور گسترده مردم برگزار و سپس پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جوار مضجع ملکوتی بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) به خاک سپرده شد.

امشب بعد از نماز مغرب و عشا مراسم بزرگداشتی از سوی رهبر معظم انقلاب در مسجد اعظم قم برگزار می شود؛ همچنین صبح فردا نیز در حسینیه امام خمینی (ره) در تهران مجلس بزرگداشتی با حضور مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

فردا شب نیز مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی در مسجد اعظم قم از سوی نهادهای حوزوی برگزار می شود.

آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی پس از یک دوره بیماری، دوشنبه شب در سن 71 سالگی دار فانی را وداع گفت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله هاشمی شاهرودی خاکسپاری مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود