Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@12:36:08 GMT

کانون‌های مساجد باید مورد حمایت قرار بگیرند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۵۷۸۳

کانون‌های مساجد باید مورد حمایت قرار بگیرند

کاظم‌زاده گفت: معتقدم وضعیت موجود ستاد عالی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حتما باید به لحاظ کمی و کیفی مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «شادمهر کاظم‌زاده» در دیدار با «حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی» دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که در محل این ستاد برگزار شد، گفت: من برای کار مسجد و تقویت کانون‌های فرهنگی هنری‌ مساجد، در سطح مجلس با جدیت تلاش می‌کنم چرا که به اهمیت کار در مسجد اعتقاد دارم و معتقدم وضعیت موجود ستاد عالی و کانون‌های مساجد حتما باید به لحاظ کمی و کیفی مورد حمایت و تقویت قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن ابراز رضایت از حضور در مجموعه ارزشمند، انقلابی و فعال در حوزه مسایل تربیتی جوانان و نوجوانان، تاکید کرد: اگر امروز زمینه و فرصتی برای ما فراهم شده تا در سنگر مجلس، خادم ملت شریف ایران باشیم این فرصت را ماحصل و نتیجه حضور مستمر خود در مسجد در ایام نوجوانی و جوانی می‌دانم.

 

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر خاطرنشان کرد: مسایل فرهنگی و تربیتی نیازمند توجه جدی است و باید از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت این شجره مبارک (کانون‌های فرهنگی هنری مساجد) استفاده کنیم.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی مجلس حماسه 9 دی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی شیراز شاهرودی خبرگزاری شبستان اردبیل کانون های فرهنگی هنری کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت زاکانی از طرح نور پلیس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست دولت با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کارهایی دارد انجام می‌شود ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

گفتنی است براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظایفی بر عهده دستگاه در رابطه با موضوع عفاف و حجاب قرار داده شده است.

طی سال‌های گذشته عدم توجه کافی دستگاه‌ها به این مصوبه موجب شد تا رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت کشور مسئولیت دهد تا پیگیری‌های لازم برای انجام وظایف دستگاه‌ها صورت گیرد.وزارت کشور نیز قرارگاهی در این موضوع تشکیل داده که شهردار تهران نیز عضو این قرارگاه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1228991 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی