Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@01:38:39 GMT

آیا حناچی همشهری را تسلیم می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۵۹۰۲

آیا حناچی همشهری را تسلیم می‌کند؟

خبرگزاری تسنیم:درحالی که پیروزحناچی شهردار تهران به انتصاب فردی دانشگاهی و کارآزموده تمایل دارد، طیف تندروی اصلاح طلبان از حضور یک چهره میانه رو که اتفاقا سابقه همکاری با همه طیف‌های سیاسی را در پرونده خود دارد، آشفته شده‌اند.

این طیف که نمایندگانی در مجموعه‌های صنفی متعلق به خود دارد می‌کوشد با نامه نگاری، حناچی را در موضع انفعال قرار داده تا بتوانند مدیرعامل مدنظر خود که تأمین کننده منافع آن‌ها در همشهری است را بر حناچی تحمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمکین هر دو شهردار قبلی به درخواست‌های این طیف سبب سومدیریت گسترده‌ای در همشهری شد به گونه‌ای که بزرگترین مؤسسه مطبوعاتی خاورمیانه را در آستانه خطر قرار داده است.

حناچی در یادداشت خود در روزنامه همشهری که به مناسبت سالگرد انتشار این روزنامه منتشر شده بود، بر استفاده از افراد دانشگاهی و با سابقه درخشان مدیریتی تأکید کرده بود. اینک که همشهری در آستانه انتخابی بزرگ قرارگرفته طیف تندروی اصلاحات به دنبال تسخیر کامل این مؤسسه مطبوعاتی است و راه چاره را در نامه نگاری به شهردار تهران و اعضای شورای شهر تهران به نام خبرنگاران و کارمندان همشهری و در واقع به کام این طیف تندرو یافته است.

مؤسسه همشهری در یکسال گذشته روز‌های بدی را گذرانده است و انتصاب مدیری معتقد به تسویه حساب‌های سیاسی می‌تواند این روزنامه را به ورشکستگی کامل برساند. باید ایستاد و دید آیا حناچی تسلیم تندرو‌ها و نامه نگاری هایشان می‌شود یا آنکه تصمیم درستی را اتخاذ خواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مؤسسه همشهری شهرداری تهران حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و روزنامه جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدن
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی