Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار تهیه‌کننده «خندوانه» از رقابت گروه دوم ادابازی در برنامه فردا شب «خندوانه» خبر داد. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگیباشگاه خبرنگاران پویا،امروز رویدادهای مختلفی روی آنتن رادیو و تلویزیون می‌آید که در این بسته خبری مروری بر آن‌ها داریم:

چه اتفاقاتی در «خندوانه» می‌افتد؟

«خندوانه» سه روز چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که خبرنگار خبرگزاری تسنیم در گفتگویی با دستیار تهیه‌کننده «خندوانه» درباره مهمانان سه‌شب این برنامه پرس‌وجو کرده که این طور اعلام شده است: "امشب رامبد جوان با مهدی زارع زلزله‌شناس، فردا شب گروه دوم ادابازی ارشا اقدسی و هومن شاهی با محمد نادری و امیر کاظمی رقابت می‌کنند و روز جمعه هم احتمالاً علی شیرازی استاد خط مهمان «خندوانه» خواهد بود.

او تصریح کرد که به خاطر اعلام عزای عمومی شب گذشته برنامه «قاچ» روی آنتن شبکه نسیم نرفت.

ویژه برنامه "ثریا" برای نهمین جشنواره عمار

عوامل سازنده فیلم و مستندهای نان گزیده‌ها، خاویار قم، گل ایرانی، مردمان نیمه جان، دریابست و سیمرغ امشب به برنامه "ثریا" می‌آیند. جشنواره عمار، درخط مقدم عدالتخواهی و امید آفرینی قرار گرفته است و امشب ویترینی از برخی آثار دیدنی جشنواره امسال در ثریا به نمایش در می آید. نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از نهم تا بیستم دی‌ماه برگزار می‌شود.

"ثریا" به تهیه‌کنندگی محسن مقصودی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که امشب پنجم دی‌ماه پس از سریال شبانگاهی روی آنتن می‌رود.

بازگشت علیرضا دهقان به تلویزیون

برنامه این هفته «درجه یک» با حضور علیرضا دهقان گوینده باسابقه اخبار تلویزیون به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. علیرضا دهقان متولد 1345 در ایذه است که تحصیلات خود را در حوزه علوم ورزشی تا مقطع لیسانس ادامه داد. وی ضمن گویندگی اخبار (ورزشی) تلویزیون، نماینده مردم ایذه و باغملک در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

«درجه یک» به تهیه کنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام کریمی کاری مشترک از گروه اجتماعی شبکه یک سیما می‌باشد که جمعه‌ها بعد از خبر ساعت 19 به صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

خبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| پنج‌شنبه شروع "ادابازی" خندوانه/ رئالیتی‌شو سعید ابوطالب برای نوروز تلویزیونماجرای "شهید اول محرم" را شبکه دو روایت می‌کندخبرهای کوتاه رادیو و تلویزیون| "شقایق فراهانی" در مهمانی شبکه دو شرکت می‌کند/ عیدانه رادیو برای ارمنی‌های ایران و جهان

حمیدرضا دیبائی مدیرگروه فیلم وسریال شبکه دو سیما شد

«جواد حاتمی» مدیرگروه فیلم و سریال شبکه دو سیما از سمت خود استعفا کرده است. او اوایل سال گذشته بود که به این شبکه آمد و عهده دار این سمت شد. «حمید رضا دیبائی» قائم مقام شبکه دو سیما با حفظ سمت عهده دار مدیریت گروه فیلم وسریال شبکه دو سیما شده است.

او سال 94 به عنوان قائم مقام مدیر شبکه دو سیما انتخاب شد. از جمله سوابق وی معاون ارتباطات و امور رسانه ای بنیاد سینمایی فارابی و همچنین مشاور اجرائی مدیر شبکه دو و پیش تر از آن به مدت شش سال مدیریت روابط عمومی و امور رسانه‌ای معاونت سینمایی (سازمان سینمایی)است.

همایون اسعدیان به «هنرپیشه» پیوست

کارگردان فیلم‌های «طلا و مس» و «بوسیدن روی ماه» همکاری خود را با مجموعه «هنرپیشه» که قرار است زمستان امسال، از شبکه نسیم پخش شود، آغاز کرد.

این مجموعه با هدف استعدادیابی در زمینه بازیگری، با حضور اساتید سینما و کارشناسان، به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه‌کنندگی محمد مهدی عسگرپور، ساخته می‌شود.

پس از پایان فراخوان این مجموعه، انتخاب اولیه متقاضیان آغاز شده و به زودی تولید «هنرپیشه» شروع می‌شود.

چرا "حالا خورشید" روی آنتن نمی‌رود؟

وقفه انجام شده در پخش این برنامه به دلیل ایجاد دکور جدید برای برنامه "حالا خورشید" است و این برنامه از روز شنبه با دکور جدید روی آنتن می‌رود.

این برنامه را رضا رشیدپور اجرا می‌کند.

شهاب حسینی با «پنج ستاره» مهمان آی‌فیلمی‌ها

فیلم سینمایی «پنج ستاره» به‌کارگردانی مهشید افشارزاده فرداشب ساعت 21 روی آنتن می‌رود. «پنج ستاره» داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه پول کافی ندارد؛ بنابراین کنار مادرش به کار در هتلی لوکس می‌پردازد و همه‌چیز تا دزدیده شدن ساعت مهمان مشهور هتل به خوبی پیش می‌رود...

شهاب حسینی، سحر قریشی، محمود جعفری، همایون ارشادی، امید روحانی، شیرین بینا، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، بهناز جعفری و دیبا زاهدی بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

«پنج ستاره» فردا شب ساعت 21 پخش می‌شود و تکرار آن در ساعت‌های 05:00 و 13 روز جمعه روی آنتن می‌رود.

«جان جیانویتو» میهمان «راز» طالب‌زاده

برنامه این هفته «راز» با حضور جان جیانویتو فیلمساز و منتقد سینمای آمریکا به بحث و گفتگو پیرامون جنگ هایی که آمریکا مسبب آن‌ها بوده است، می‌پردازد. این برنامه میزبان پروفسور جان جیانویتو فیلمساز و منتقد سینمای آمریکا است و با نگاهی انتقادی به بحث و بررسی پیرامون جنگ‌ها و جنایاتی که آمریکا با حضور نظامی خود در عراق، افغانستان و ویتنام مرتکب شده، خواهد پرداخت.

کنترل شدید رسانه‌ها توسط دولت آمریکا و ممانعت از انعکاس حقایق مربوط به جنگ‌های آمریکا در دیگر کشورهای جهان از جمله مهمترین محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می‌رود.

برنامه «راز» با اجرای نادر طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی حسن توکلی، پنجشنبه ششم دیماه ساعت 17 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس‌تی‌وی پخش می‌شود. زمان بازپخش این برنامه جمعه ساعت 05:00 و 14، شنبه 08:00 و دوشنبه 16 خواهد بود.

مستند" یلدا و ستاره "روی آنتن شبکه پنج

مستند" یلدا و ستاره " با محوریت روایت زندگی شهید داوود جوانمرد، اولین شهید مدافع حرم رسانه ملی پنج شنبه ششم دی‌ماه ساعت 10:45 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.  محمود فراهانی تهیه کننده مستند" یلدا و ستاره"  گفت: این مستند، زندگی شهید داوود جوانمرد را از کودکی تا شهادت روایت می‌کند.

وی اظهار کرد: جوانمرد، اولین شهید مدافع حرم رسانه‌ملی است که در قسمت معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما مشغول بود و داوطلبانه راهی سوریه و به مقام والای شهادت رسیده است.

وی با بیان اینکه این مستند 60 دقیقه است، خاطرنشان کرد: مراسم  آیین رونمایی از مستند  "یلدا و ستاره" پنجم دی‌ماه همزان با سومین سالگرد شهادت شهید جوانمرد با حضور خانواده، همکاران و همرزمان وی در سالن رضوان بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد.

تهیه کننده مستند "یلدا و ستاره" سبک این مستند را پرتره بیان و تصریح کرد: ساختار "یلدا و ستاره "مصاحبه‌محور است و تلاش شده تمام اعضای خانواده، همکاران و همرزمان شهید در این مستند حضور داشته باشند و از سبک زندگی جوانمرد بگویند.

فراهانی با بیان نقش پررنگ بسیج سازمان صدا و سیما در ساخت چنین مستند‌هایی ادامه داد: قبلا در فضای سوریه فیلمسازی کرده‌ام و بعد از این مستند یک مستند سیاسی را به تصویر می‌کشم و ساخت مستندهای شهدای مدافع حرم را هم ادامه خواهم داد.

وی که در کارنامه خود ساخت مستندهای از حسکه با عشق و در جست و جوی گمنامی را دارد، گفت: کارگردان مستند شهید جوانمرد، محمدرضا پروین است و تیمی 10 نفره همراه وی بودند.

برنامه 0098 شبکه آموزش با موضوع امید در زندگی

برنامه «0098» این هفته به موضوع امید در زندگی و ایجاد امید در تربیت فرزندان می‌پردازد. بهرام پروین استاد دانشگاه و دکتری ادبیات جمعه هفتم دی‌ماه مهمان برنامه «0098» خواهد بود.

در این برنامه درخصوص امید در زندگی و ایجاد امید در تربیت فرزندان گفتگو می‌شود. همچنین در بخشی دیگر وحیدرضا خلیل‌خانی در رابطه با موضوع برنامه مشاوره می‌دهد. برنامه «0098» در گروه مهارت‌های تخصصی و عمومی  و به تهیه‌کنندگی محسن زارعیان جمعه‌ها ساعت 15 از شبکه هفت سیما روی آنتن می‌رود.

ماجرای کشته شدن دوست یک پلیس در رادیو نمایش

سریال پلیسی جدید «جنگل مه آلود» از ششم دی در رادیو نمایش پخش می شود.

از ششم دی سریال پلیسی جدید «جنگل مه آلود» به کارگردانی مجید حمزه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

سریال «جنگل مه آلود» را حسین یعقوبی نوشته است و ماجرای پلیسی را روایت می‌کند که در پی کشته شدن یکی از دوستانش به محل حادثه می‌رود و با اتفاقاتی رو به رو می‌شود و ... .

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون میرطاهر مظلومی، رامین پورایمان، مینو جبارزاده، سینا نیکوکار، کرامت رودساز، شمسی صادقی، حوا الهویی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند. این نمایش به گویندگی اکبر ملایی، صدابرداری پیروز صدرایی و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر ساعت 16:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

عباس جدیدی در شبکه الکوثر

برنامه ورزشی شبکه  که به صورت هفتگی پخش می‌شود و موضوع  آن مرور اخبار و وقایع ورزشی از ایران و جهان با محوریت فوتبال است . این هفته به معرفی و تجلیل از «عباس جدیدی» قهرمان اسبق ایرانی می‌پردازد . برنامه «ساحة الریاضیة» امشب پنجم دی‌ماه از ساعت 21:30 به وقت تهران به مدت 30 دقیقه و با اجرای مصطفی رجاء به روی آنتن است .

مناظره شبکه چهار برای آموزش و پرورش در ایران

 مناظره این هفته «زاویه» با موضوع «آموزش و پرورش ایران و آزمون عدالت آموزشی» و با حضور حجت‌الاسلام علی ذوعلم، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر محمود مهرمحمدی، رئیس هیئت مدیرۀ انجمن مطالعات برنامۀ درسی ایران، چهارشنبه پنجم دی‌ماه ساعت 21 بر روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

مجله "زاویه" این هفته با موضوع «آموزش و پرورش ایران و آزمون عدالت آموزشی» میزبان حجت‌الاسلام علی ذوعلم، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و محمود مهرمحمدی، رئیس هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامۀ درسی ایران خواهد بود.

گفتنی است برنامه «زاویه» به تهیه‌کنندگی علی خواجه و با اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

مرور ابعاد فکری و شخصیتی شهید بهشتی در "رادیکال 3"

نهمین قسمت از برنامه دانشجویی رادیکال3 با موضوع بررسی ابعاد فکری و شخصیتی شهید آیت الله دکتر بهشتی ساعت  19 و 20 دقیقه،  پنجشنبه ششم دی‌ماه  روی آنتن خواهد رفت. در بخش گفتگوی دانشجویی این برنامه سیدجواد حسینی، استاد دانشگاه و تعدادی از دانشجویان عضو تشکل های دانشجویی حضور دارند .

دوربین رادیکال 3 نیز میزبان جواد منصوری، پژوهشگر تاریخ  و حجت‌الاسلام مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی  خواهد بود .

مجموعه برنامه  دانشجویی "رادیکال3"  با حضور اساتید و کارشناسان به دغدغه های فرهنگی- اجتماعی دانشجویان می پردازد .این برنامه  با اجرای سجاد بلوکات، کارگردانی علی اثباتی و نویسندگی محمد کردلو، پنجشنبه‌ها  بعد از اخبار ورزشی ساعت 19 پخش می‌شود.

با آی‌فیلم به «جاده چالوس» سفر کنید

مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» در بیست و شش قسمت از شنبه هشتم‌دی‌ماه  روی آنتن آی‌فیلم فارسی قرار می‌گیرد. این مجموعه تلویزیونی که براساس طرحی از آرش قادری توسط شعله شریعتی و اعظم بهروز نگارش شده، روایت خانواده‌ای است که در تهران زندگی می‌کنند و پدر خانواده به علت بی‌تدبیری شریکش ورشکست می‌شود و در این بین ارثیه‌ای (رستوران متروکه) به محبوبه زن خانواده در شمال می‌رسد، اعضای خانواده با رفتن به شمال و رونق دوباره رستوران متروکه سعی می‌کنند مشکلات اقتصادی را حل کنند.

بیژن امکانیان، فاطمه گودرزی، علی‌رام نورایی، سیروس گرجستانی، حدیث فولادوند، نیما شاهرخ شاهی و محسن افشانی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند. مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» هر روز ساعت 18 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های 02:00 و 10 خواهد بود.

محسن شاه‌محمدی بی‌پرده با آی‌فیلمی‌ها

دوربین برنامه «خارج از کادر» این هفته با کارگردان سریال «آیینه عبرت» که در حال پخش از این شبکه است، همراه شده است.

محسن شاه‌محمدی ساخت سریال‌های پلیسی و معمایی را با «آیینه عبرت» شروع کرد و با ساخت «شلیک نهایی» بر سر زبان‌ها افتاد. او علاوه بر کارگردانی سریال‌های درام خانوادگی مثل «فکر پلید» و «پاییز پدرسالار»، مجموعه سه‌فصلی «کلانتر» را نیز در ژانر پلیسی ساخته است.

«خارج از کادر» به تهیه‌کنندگی عاطفه خالدی جمعه شب ساعت 22:30 روی آنتن می‌رود و باز پخش این برنامه ساعت 06:30 روز شنبه خواهد بود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون آی فیلم شبکه نسیم شبکه آموزش شبکه پنج سیما شبکه سه شبکه یک شبکه چهار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون آی فیلم شبکه نسیم شبکه آموزش شبکه پنج سیما شبکه سه شبکه یک شبکه چهار رسانه ملی تلویزیون آی فیلم شبکه نسیم شبکه آموزش شبکه پنج سیما شبکه سه شبکه یک شبکه چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نخستین فرستنده رادیو در ایران، ساعت نوزده ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ با نام «رادیو تهران» گشایش یافت.

رادیو فرهنگ به مناسبت هشتاد و چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران ویژه برنامه «صدای ماندگار» را از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی معصومه سادات علوی نکو روانه آنتن می‌کند.

این‌ برنامه که ساعت ۱۵ پخش می‌شود به طور ویژه به روز رادیو اختصاص داده و ضمن گرامیداشت یاد پیشکسوتان حوزه صدا در بخشی به شاعرانی که با رادیو همکاری داشتند می‌پردازد.
برنامه سرزمین من از گروه تاریخ و اندیشه نیز ساعت ۱۳ روز چهارم اردیبهشت به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر، به مناسبت هشتادو‌چهارمین سالروز تولد رادیو در ایران، با بازگویی خاطرات پیشکسوتان رادیو، میزبان حسن خجسته از معاونان اسبق رادیو و همچنین برنامه سازان قدیمی همچون رضا خضرایی ، مریم نشیبا و... است.

در این برنامه از هر یک از پیشکسوتان عوامل برنامه سازی رادیویی دعوت می‌شود تا از خاطرات رادیویی خود بگویند.
در برنامه «صبح به وقت فرهنگ» که ساعت۶:۳۰ به تهیه کنندگی مریم مقدسی از گروه کتاب و جامعه رادیو فرهنگ پخش می‌شود بخشی به معرفی پیشکسوتان صدا اختصاص دارد و در «هفت کوچه» نیز به تهیه کنندگی سید هادی موسوی نژاد که ساعت ۹ صبح پخش می‌شود از برنامه‌های قدیمی رادیو صحبت می‌شود.

همچنین گروه ادب و‌هنر برنامه هفت اقلیم را که از ساعت ۱۶ با موضوع هنر و رادیو روانه آنتن می‌کند، به گرامیداشت تاسیس رادیو در ایران اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • تدارک رادیو فرهنگ برای هشتاد و چهارسالگی رادیو
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ از تلویزیون و آنلاین
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟