Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:20:12 GMT

علی سرتیپی از چالش های سینمای ایران خواهد گفت

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۶۰۳۰

علی سرتیپی از چالش های سینمای ایران خواهد گفت

تهران- ایرنا- امروز علی سرتیپی مدیرعامل موسسه بین المللی پخش فیلمیران و رئیس انجمن صنفی پخش کنندگان فیلم سینمای ایران دربرنامه فرمول 1 مهمان علی ضیا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در برنامه امروز فرمول 1 ، علی سرتیپی تهیه کننده و پخش کننده مطرح سینمای ایران به عنوان مهمان حضور خواهد داشت و به بررسی مسائل و چالش های روز سینمای ایران در حوزه پخش و اکران می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی سرتیپی در سال 1343 در تهران متولد شده است. او لیسانس مدیریت دارد و همچنین مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی پخش «فیلمیران» است. او به همراه رسول صدرعاملی، محمدرضا تختکشیان، حمید اعتباریان و غلامرضا موسوی در سال 1384 این مؤسسه را تأسیس کردند.
سرتیپی بجز تهیه‌کنندگی و بازیگری در تولید و پخش فیلم‌هایی همچون پاییزان (1366)، دبیرستان (1365)، گذشته (1391)، یکی بود یکی نبود (1379)، معراجی‌ها و رسوایی همکاری داشته‌است.
سرتیپی همچنین رئیس کانون پخش کنندگان سینمای ایران،مؤسس و رئیس هیت مدیره کانون تبلیغاتی آگه سازان، مدیر، عامل شرکت فیلمیران (تولید و پخش فیلم‌های سینمایی)، عضو اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران از سال 1367، عضو، شورای مرکزی اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران، عضو شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران، عضو شورای صنفی نمایش و مدیر پردیس سینمایی کوروش بوده است.
گفتنی است این برنامه به صورت زنده ساعت :5017 روی آنتن خواهد رفت.
فراهنگ**9210 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صدا و سيما علي ضيا علي سرتيپي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم

دبیرکل حزب سبز گفت: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنار بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از اختلاف افکنی و ستیزه‌گری در مجلس دوازدهم اظهار کرد: قطعاً سخنان رهبر معظم انقلاب هم بشارت و هم انذار بود، زیرا انتخابات بر خلاف تمام دسیسه‌ها و تبلیغات دشمن کام مردم را شیرین کرد، دشمن به دنبال این بود که مشروعیت و مقبولیت نظام را زیر سوال ببرد. اما ملت ایران از ندای رهبری تبعیت کردند.

کنعانی مقدم گفت: کسانی به دنبال اختلاف‌افکنی هستند که به وحدت مجلس آسیب خواهند زد، درصورتی که انتظار جامعه رسیدگی به مشکلات و معیشتی و اقتصادی کشور است.

وی افزود: اگر بنا باشد برای کسب کرسی ریاست مجلس و ریاست کمیسیون‌ها رقابت‌های ناسالم ادامه پیدا کند، هم وقت تلف کردن است و هم موجب تضعیف مجلس می‌شود، بنابراین بهتر است رقابت‌ها را کنا بگذاریم تا رفاقت‌ها آغاز شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سلطنت‌طلبان، منافقین و همه معاندین همواره در تلاش هستند تا انتخابات و سلامت آن را زیر سوال ببرند و بر موج آن هم سوار شوند، اما مردم سیلی محکمی بر چهره منافق‌گونه ضد انقلاب زدند.

کنعانی مقدم عدم حضور برخی از سیاسیون در انتخابات و اقدام بر خلاف بیانات و تأکیدات رهبر انقلاب را به منزله حذف خود از سپهر سیاسی ایران دانست.

وی افزود: کسی رأی نمی‌دهد و به رأی دادن خود افتخار می‌کند و ۲۵ میلیون رأی دهنده را دروغ‌گو فرض می‌کند، نمی‌تواند در سپهر سیاسی کشور حرفی برای گفتن داشته باشد. فلذا این افراد میت سیاسی تلقی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاہ نسخ قرآنی در پاکستان
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • سند برش استان خوزستان رونمایی شد
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • رونمایی از سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان رونمایی شد
  • رونمایی سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان
  • کیانوش عیاری با هدیه تهرانی تماس گرفت | امین حیایی انتخاب اول بود اما ...