Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نایب رئیس شورای شهر تهران در توئیتی اعلام کرد که اتوبوس واژگون شده در حادثه دیروز دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات از شهرداری اسلامشهر اجاره شده بود.

به گزارش ایرنا، سیدابراهیم امینی روز چهارشنبه در شبکه اجتماعی توئیتر منتسب به خود نوشته است: اتوبوس فرسوده ای که در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات دچار سانحه شد، از شهرداری اسلامشهر اجاره شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزوده: باتوجه به اهمیت جان جوانان، این سرمایه های ارزشمند کشور و شهریه های سنگینی که دانشگاه از دانشجویان می گیرد انتظار این است که وسایط ایاب و ذهاب از کیفیت مطلوب برخوردار باشند.
به گزارش ایرنا، ظهر دیروز اتوبوسی که تعدادی از دانشجویان را در داخل محوطه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات جابجا می کرد به دلایل نامعلومی واژگون شد و بنابراعلام مرکز اورژانس تهران این حادثه دلخراش منجر به مرگ 10 دانشجو و مصدومیت 27 نفر شد.
به دنبال وقوع این حادثه تمامی کلاس های واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تعطیل شد.
واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پنج تهران در شمالی ترین منطقه پونک واقع شده است که 12 دانشکده، 27 مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی و 96 گروه تخصصی دارد.
براساس گزارش ها حدود 40 هزار دانشجو در 634 رشته گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی این واحد مشغول به تحصیل هستند.
تهرام/9343//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه آزاد شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات