Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:47:54 GMT

۱۴ سارق و ۱۰ مال خر در شرق تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۶۵۲۴

۱۴ سارق و ۱۰ مال خر در شرق تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در پلیس آگاهی شرق استان تهران گفت: همکاران من در پلیس آگاهی موفق به شناسایی و انهدام چندین باند سرقت در حوزه های مختلف شدند، که در مجموع ۱۴ سارق و ۱۰ نفر مالخر در این رابطه دستگیر شدند، که با هماهنگی و دستورات مقام محترم قضایی این افراد جهت بازجویی در اختیار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از یک باند سارق خودرو قریب به ۵۰ دستگاه خودرو سرقتی از شهرستان های اطراف کشف و به مالباختگان مسترد شد، ۲ باند سرقت مغازه نیز دستگیر شد، که به ۲۰ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که در حوزه سرقت موتورسیکلت نیز یک باند دستگیر شد، گفت: در حوزه سارقین داخل خودرو و باتری خودرو نیز باندی دستگیر شد و به ۴۸ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی از دستگیری سارقین زورگیر و متجاوز به عنف خبر داد و گفت: این افراد با تهدید سلاح سرد، موبایل را سرقت می کردند، سارقینی دستگیر شدند، که طلاجات و زیورآلات از خانه ها سرقت می کردند.

ناظری گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده از این باندها در مجموع حدود ۵ میلیارد ریال است، که تحویل مالباختگان شده است.

وی از شهروندانی که مورد سرقت به عنف و زورگیری قرار گرفتند، خواست با حضور در پلیس آگاهی مراجعه و با شناسایی سارقین اموال خود را دریافت کنند و گفت: بیش از ۵ نفر از این سارقین سنین نوجوانی حدود ۱۵ سال داشتند و معتاد نیز نبودند، اما عدم نظارت خانواده ها بر این نوجوانان و جوانان سبب این اتفاقات شده است.

کد خبر 4496480

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگيري سارق فرماندهی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد