Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@06:55:59 GMT

حرکت تحسین برانگیز ستاره فرانسوی یوونتوس

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۶۵۸۷

حرکت تحسین برانگیز ستاره فرانسوی یوونتوس

 بلیس ماتوییدی، هافبک یوونتوس و تیم ملی فرانسه، مدعی شد که پاداش قهرمانی جام جهانی روسیه را به خیریه ها اهدا کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه تابستان امسال در فینال جام جهانی روسیه با پیروزی 4-2 بر کرواسی قهرمانی را از آن خود کرد. خروس ها برای قهرمانی در جام جهانی، 38 میلیون یورو پاداش گرفتند و هر یک از 23 بازیکن حاضر در این تیم نیز330 هزار یورو دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ماتوییدی در گفتگو با یک نشریه فرانسوی گفت:« همه ما در انتخاب تصمیم اهدای این پاداش به خیریه آزاد بودیم و می توانیم این موضوع را علنی نکنیم اما بله، من این پول را به موسسه خیریه خودم اهدا کردم. کیلیان امباپه درست می گفت که ما پول زیادی به دست می آوریم. برای ما این پول چیزی نیست اما کاری که انجام می دهیم برای آنها بزرگتر است. مهمترین نکته این است که این کار از صمیم قلب است و آن را انجام می دهیم چرا که واقعا برایمان اهمیت دارد. وقتی لبخند یک کودک را می بینم، قلبم پر از خوشحالی می شود.»

بلایسه ماتویدی یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود

به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس پس از جدایی یحیی گل‌محمدی با وجود اینکه کسی تصور نمی‌کرد در مسیر درستی به سوی قهرمانی قرار بگیرد، توانسته به ماجراجویی خود برای تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته ادامه بدهد و در این بین نمایشی که اورونوف ارائه کرده در برخی از مسابقات سبب برتری سرخ‌پوشان شده و کمک بزرگی به اوسمار کرده تا شروع خوبی به‌عنوان جانشین یحیی داشته باشد و حتی در آستانه تمدید قرارداد هم قرار بگیرد. 

در مصاف با سپاهان اورونوف می‌توانست بار دیگر در روزی که سرخپوشان به‌شدت به کسب سه امتیاز نیاز داشتند، چهره تعیین کننده مسابقه باشد، ولی مورایس که پیش‌تر نیز در مصاف با نیروی هوایی نشان داده بود که حساسیت ویژه‌ای روی ستاره‌های تیم حریف دارد، این‌بار هم یک بازیکن را مأمور یارگیری و زیر نظر گرفتن حرکات ستاره تکنیکی پرسپولیس کرده بود تا اجازه ندهد این بازیکن عملکرد هفته‌های اخیر را تکرار کند. 

اورونوف در طول مسابقه مقابل سپاهان تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما بازیکنان سپاهان که با نمایشی محافظه‌کارانه برای کسب حداقل یک امتیاز پا به ورزشگاه آزادی گذاشته بودند، توانستند عملکرد بهتری نسبت به ستاره تکنیکی ازبک پرسپولیس و سایر ستاره‌های این تیم داشته باشند تا وقتی بیژن حیدری سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، پرسپولیس نتوانسته باشد از غفلت استقلال در تبریز برای گرفتن صدر جدول استفاده کند و حالا همچنان رقابت سرخابی‌های پایتخت در ۵ هفته باقی‌مانده در شرایطی که اوضاع کاملا در درست جواد نکونام و شاگردانش است، برای کسب قهرمانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عکس| جشن قهرمانی ستاره رئال مادرید در آغوش مادر
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • مورایس برای اورونوف من تو من گذاشته بود
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است