Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@11:37:58 GMT

ترخیص ۶ مصدوم حادثه اتوبوس دانشجویان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۶۶۰۴

دکتر رضا مسعودی پس از جلسه فوق‌العاده هیأت رئیسه دانشگاه با تسلیت مجدد به خانواده‌های داغدار حادثه ناگوار اتوبوس در این واحد و تشکر از پیام آرام بخش رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان کشور، گفت: خوشبختانه ۶ نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان امام خمینی (ره) مرخص شدند.

وی افزود: ۵ نفر از مصدومان دیگر نیز در بیمارستان‌های امام خمینی و رسول اکرم (ص) از بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) به بخش عمومی منتقل شدند که امیدواریم هر چه سریع‌تر و پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تشریح اقدامات این دانشگاه از ابتدای حادثه تا کنون، گفت: با دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نفر معاون پزشکی این دانشگاه مسئول کلیه امور مربوط به حادثه از جمله پیگیری رسیدگی به مصدومان تا درمان کامل و ترخیص از بیمارستان شد.

دکتر مسعودی افزود: همچنین هیأت‌هایی از سوی رئیس هیأت امنا، رئیس دانشگاه و رئیس دفتر نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی مسئول سرکشی مستمر به مصدومان و بازدید از خانواده‌های داغدیده شدند.

سرپرست واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در جلسه دیشب هیأت رئیسه چهار نفر از مدیران ارشد این دانشگاه مسئول همکاری با نهاد‌های مرتبط برای مشخص شدن دلیل بروز سانحه اتوبوس شدند تا در اسرع وقت گزارش‌ها تهیه و به رئیس دانشگاه ارائه و اطلاع رسانی شود.

مسعودی همچنین در خصوص مراسم تشییع دانشجویان جان باخته این سانحه، افزود: هر زمان که وضعیت جانباختگان در سازمان پزشکی قانونی مشخص شود و از سوی این سازمان به دانشگاه اعلام شود، برنامه‌ریزی‌ها برای مراسم تشییع اعلام خواهد شد.

ظهر سه‌شنبه بر اثر سانحه واژگونی یک دستگاه اتوبوس دانشجویان در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی متأسفانه هفت نفر در صحنه و سه نفر در بیمارستان جان باختند و ۲۵ مصدوم هم تحت درمان قرار دارند که پنج نفر ترخیص شدند.

منبع: دانشگاه آزاد

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا