Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه نتوانسته است، حضور در مسابقات فوتبال جام ملت‌های را تجربه کند، ابراز تأسف کرد. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا و اینکه ایران چقدر برای قهرمانی در این رقابت‌ها شانس دارد، گفت: ما تیم خوبی داریم و قطعاً شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد من این است که در این شرایط همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و بعد از جام ملت‌ها به اندازه کافی فرصت داریم تا انتقاد کنیم. برای تیم ملی قهرمان شدن در آسیا بسیار مهم است و الان این تیم نیاز به حمایت مردم و رسانه‌ها دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های اخیر کارلوس کی‌روش که گفته است رؤیای تیم ملی حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیاست، تأکید کرد: کی‌روش می‌خواهد پله پله جلو برود و حرف‌های این مربی دلیل بر ترس نیست. همه مردم و رسانه‌ها از تیم ملی توقع قهرمانی دارند و امیدوارم که بعد از سال‌ها قهرمان شویم. به نظر من ایران و ژاپن مدعیان اصلی قهرمانی هستند.

شاهرخ بیانی: بازیکنان کی‌روش جهانی هستند و باید در جام ملت‌ها نتیجه بگیرند/ ما در زمان جنگ و بدون امکانات سوم شدیمبیژن ذوالفقارنسب: قهرمان آسیا شده‌ایم و رؤیایی برای حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها نداریم/ کی‌روش دنبال توجیه کردن است

 

طاهری که سابقه بازی در جام ملت‌های آسیا را ندارد، در خصوص این موضوع هم بیان کرد: تلخ‌ترین خاطره فوتبالی من مربوط به جام ملت‌های آسیاست که خط خوردم و هر وقت نام این تورنمنت به میان می‌آید، ناراحت می‌شوم! من قبل از جام ملت‌های 1984 توسط ناصر ابراهیمی خط خوردم و این در حالی است که قرار بود نامم در لیست نهایی قرار بگیرد. ما قبل از شروع این مسابقات با بوتوف بلغارستان یک بازی دوستانه انجام دادیم که من جای حمید علیدوستی به زمین آمدم. آقای ابراهیمی هم بعد از بازی گفت که من نفراتم را برای جام ملت‌ها انتخاب کردم و آنهایی که بازی کردند، در لیست من قرار می‌گیرند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ابراهیمی بعد از بازی با بوتوف به من گفت که برای بحث خروج از کشورم اقدام کنم، چون آن زمان سرباز بودم. یادم می‌آید که فرشاد پیوس در ستاد مشترک ارتش آشنا داشت و با هم به آنجا رفتیم تا برگه خروج را بگیرم. جمعه شب بود که با خانواده و آشنایان خداحافظی کردم و روز شنبه در مجله کیهان نوشته بود که من خط خوردم! این موضوع برایم باورکردنی نبود به همین دلیل دنیای ورزش را هم خریدم که دیدم خط خوردم. نرفتن به جام ملت‌ها تلخ‌ترین خاطره من از فوتبال است.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در فصل جاری آماری بهتر از 6 فصل اخیر خود ارائه کرده تا با گل‌هایی که در لیگ برتر بیست و سوم به ثمر رسانده تعداد گل‌هایش را نزدیک به تعداد گل‌هایش در شش فصل اخیر کند.

شجاعیان در اولین فصل حضورش در استقلال توانست 4 گل برای این تیم به ثمر برساند و پس از آن هم در پنج فصل مختلف با پیراهن استقلال و هوادار 3 گل دیگر به ثمر برساند که در هیچکدام از فصل‌ها بیش از یک گل به ثمر نرسانده بود!

شجاعیان در این فصل موفق به اولین دبل دوران فوتبالی خود شد و این اولین رکوردشکنی او نبود و توانسته است در طول فصل 6 گل به ثمر برساند و یکی از گلزنان برتر هوادار در لیگ برتر باشد.

او در بازی امروز مقابل صنعت نفت آبادان با ضربه فوق‌العاده از روی ضربه ایستگاهی دروازه آبادانی‌ها را باز کرد و پس از گل فوق‌العاده‌ای که در بازی با فولاد به ثمر رساند این دومین گل زیبای او در هفته‌های اخیر است.

ویدئو: 331567

شجاعیان در چهار هفته اخیر لیگ برتر چهار گل به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان آماده هوادار در مسابقات لیگ برتر است و مسعود شجاعی روی توانایی‌های او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

دیگر خبرها

  • از «بیژن نوباوه وطن» چه می‌دانیم
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • برف روبی گردنه بیژن یاسوج + ویدئو |‌ حجم برف را این ماه دوم بهار ببینید
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • لیگ ملت‌های والیبال یکی از ستاره‌هایش را از دست داد
  • تصاویر و مستندات جدید از نیکا شاکرمی به روایت خبرگزاری قوه قضاییه/ هشدار؛ تصاویر ناراحت‌کننده است
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش
  • شجاعیان در این فصل رکوردشکنی می‌کند!
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم