Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: باند بزرگ سرقت خودرو ، منزل و لوازم داخلی خودرو در شرق استان تهران با دستگیری 29 سارق و مالخر سابقه دار در 48 ساعت گذشته متلاشی شد.

به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در حاشیه نمایش کشفیات پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت : با تلاش عوامل انتظامی پلیس آگاهی ، چندین باند سرقت خودرو ، موتورسیکلت ، منزل و سارق به عنف شامل 19 سارق و 10 مالخر دستگیر و تمامی وسایل مسروقه به مالباختگان بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : یکی از این موارد مربوط به سارقی سابقه دار است که 20 بار سابقه زندانی شدن به دلیل سرقت داشته و پس از چهارماه آزادی از زندان ، مبادرت به سرقت 50 دستگاه خودرو کرده است.
ناظری اظهار داشت : با دستگیری 5 نفر از سارقان لوازم و باتری خودرو که عمدتا زیر 18 سال سن دارند ،48 مورد سرقت کشف شد.
وی همچنین از دستگیری سارقان موتورسیکلت با 4 مورد سرقت ، سارقان 300 میلیون ریال لوازم منزل ، دو سارق مغازه با 20 مورد سرقت و دو سارق زورگیر و کیف قاپ و سارق به عنف خبر داد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ارزش ریالی لوازم مسروقه کشف شده را بیش از5 میلیارد ریال اعلام کرد.
ناظری با اشاره به سن کم تعدادی از سارقان دستگیر شده گفت: هیچ کدام از این سارقان نوجوان، گرفتار اعتیاد نبودند و به دلیل عدم نظارت خانوده ها در هنگام خروج از منزل، مرتکب سرقت و در این سن کم، سابقه دار شدند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254 // 6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سارق نيروي انتظامي ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد