Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:42:54 GMT

"فکر نمی‌کردم اتوبوس، اتوبوس مرگ باشد"

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۷۰۶۰

یکی از دانشجویان سانحه دیده با بیان اینکه یکی از هم‌کلاسی‌ها و دوستانم در حادثه روز گذشته فوت شد، گفت: تصور نمی‌کردم اتوبوسی که قرار بود دانشجویان را به کلاس درس برساند اتوبوس مرگ باشد. آفتاب‌‌نیوز : خدیجه وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب به تشریح جزئیات سانحه اتوبوس دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقیقات پرداخت و اظهار کرد: حدود ۴۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه روز گذشته سوار اتوبوس شدیم که در مسیر منتهی به دانشگاه سرعت اتوبوس بیش از حد و غیرمجاز شد و تنها چیزی که به خاطر دارم این است که راننده در عین رانندگی فریاد می‌زد که ترمز خالی کردم، لطفا محکم بشینید و دیگر چیزی از حادثه در ذهنم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل شکستی پا و درد و  لخته خون در مغزم در ای سی یو بستری هستم و پزشکان اعلام کرده‌اند تا زمانی که لخته خونم رفع نشود امکان جراحی وجود ندارد.
وکیلی که یکی از دانشجویان بستری شده در بیمارستان امام‌خمینی(ره) است گفت: هیچ وقت تصور نمی‌کردم سوار اتوبوسی می‌شوم که پایانش مرگ یا مصدومیت باشد. اینکه اتوبوسی وابسته به دانشگاه، دانشجویان را منتقل می‌کند اما استانداردهای لازم را برای حمل نداشته باشد جای سوال است که باید مسولان دانشگاه پاسخگوی افکار عمومی باشند.
این دانشجوی رشته هوا وفضا با بیان اینکه یکی از دوستان من که ورودی سال ۹۵ است در این اتوبوس فوت شد، به ابراز نگرانی از وضعیت سایر دوستان خود و دانشجویان این دانشگاه پرداخت و گفت: از حال مابقی دانشجویان هیچ خبری ندارم.
وی با تاکید بر اینکه نگران درس و امتحاناتم هستم، گفت: ترم دیگر فارغ ‌التحصیل می‌شوم. امیدوارم شرایط عمومی من امکان ادامه تحصیل و زندگی عادی را به من بدهد.
این دانشجوی حادثه دیده سانحه اتوبوس دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: از رسیدگی مسئولان بیمارستان امام‌خمینی(ره) به وضعیتم بسیار راضی هستم، چرا که تیم پزشکی و بخصوص پرستاران این مجموعه با نهایت صبر و ملاطفت با بیماران همکاری می‌کنند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه علوم و تحقیقات تهران واژگونی اتوبوس دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم

دانشجویان معترض آمریکایی، با تسخیر یکی از ساختمان‌های دانشگاه کلمبیا، نام آن را در حمایت از یک کودک فلسطینی به نام «هند رجب» که به دست صهیونیست‌ها شهید شده بود به ساختمان هند تغییر داده بودند.

رئیس دانشگاه کلمبیا از پلیس نیویورک خواسته تا ۱۷ روز در محوطه دانشگاه باقی بماند تا مانع نصب دوباره چادر‌ها از سوی دانشجویان شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان، دانشگاه‌ها را تعطیل کرد
  • فیلم/همبستگی دانشجویان دانشگاه کمبریج در انگلیس با غزه و فلسطین
  • عکس/تشکر کودکان غزه ای از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • فیلم| تحصن دانشجویان دانشگاه منچستر در انگلیس برای همبستگی با غزه در محوطه دانشگاه
  • فیلم/ حمله پلیس به دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا
  • ایستادن
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون
  • پرتاب دانشجویان در آمریکا از پله به پایین
  • ورود نردبانی پلیس به ساختمان دانشگاه کلمبیا + فیلم