Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فریادهای مادر یکی از دانشجویان حادثه‌دیده دانشگاه آزاد در مواجهه با محمدرضا عارف در بیمارستان امام خمینی (ره) صحنه عجیبی را به تصویر کشید.

در این عکس دیده می شود که پدر دانشجو نیز در گوشه ای آرام ایستاده و گریه می کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 10 ساله توسط مرد مخوف+عکس دهمین دانشجوی حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هم پر کشید! اولین عکس از دانشجویان کشته شده در تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات درخواست نامتعارف مرد مشهدی از دخترش پس از فوت همسرش طرد شدن دختر 11 ساله از روستا به خاطر بی آبرو شدن توسط چند جوان مشهدی این 3 مرد شیطان صفت مشهدی در تاریکی شب به سراغ قربانی های خود می رفتند دختر کارآموز آرایشگر به صورت مخفیانه از مشتریان اردبیلی اش سوءاستفاده می کرد آه و ناله جسد زن اصفهانی همه را ترساند / این زن از دنیای مردگان بازگشت تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود پسر پزشک معروف در میان حادثه دیده های اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات+عکس عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خودکشی مرد رومانیایی در هتل آزادی تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: بیمارستان مادر جوان یک اشتباه دانشجویان عکس تحقیقات اتوبوس تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد حادثه دانشجویان تهران تصادف اتوبوس دانشجویان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری مادری که فرزند خود را به قتل رسانده و آگهی مفقود شدنش را منتشر کرده بود، خبر داد.
 

سرهنگ حسین تُرکیان روز یکشنبه افزود: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر مفقود شدن دختر ۱۱ ساله‌اش، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی اصفهان آغاز و در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان افزود: وی در بازجویی و مواجهه با مدارک و دلایل کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه در خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چند ضربه چاقو به او کردم و سپس جنازه‌اش را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، خبر مفقود سدنش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر بچه خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته شده طفل را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاتل برای انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

در چند روز اخیر، خبر ناپدید شدن این دختربچه در شبکه‌های اجتماعی بصورت گسترده منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • چهره اعتراضات دانشجویی آمریکا: «از دانشجویان ایرانی برای حمایت از جنبش‌مان متشکریم»
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد