Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@03:05:43 GMT

کی‌روش بهترین دروازه‌بانان را انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۷۲۲۴

داوود فنایی، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در پیکان به عنوان مربی دروازه‌بانان حضور داشت و نیازمند را به عنوان گلر پدیده به فوتبال معرفی کرد، درباره انتخاب دروازه‌بانان کنونی تیم ملی برای جام ملت‌ها گفت: به نظرم بهترین انتخاب ممکن از سوی کی‌روش انجام شد و 3 دروازه‌بان برتر دعوت شدند. بیرانوند که جایگاه خودش را ثابت کرده و امیر عابدزاده و پیام نیازمند بهترین نفراتی بودند که می‌توانستند در کنار او دعوت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد خط خوردن حسین حسینی گفت: من خودم مربی هستم و تصمیم کی‌روش را درک می‌کنم. یک گلر وقتی در تیم خودش نیمکت نشین است هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی شرایطش تغییر می‌کند و در این صورت بازی دادن به او ریسک است. حسینی توانایی‌هایش را نشان داده است خط خوردنش از تیم ملی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.


پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد دعوت نشدن مظاهری هم عنوان کرد: من در دوران حضورم در ذوب آهن با رشید کار کردم و به خوبی از توانایی‌هایش آگاهی دارم. او گلر خیلی خوبی است و این را در این سال‌ها نشان داده است ولی در این فصل کمی فراز و نشیب داشته که مطمئنم به زودی به روزهای اوجش برمی‌گردد و بازهم دعوت خواهد شد.


فنایی در مورد اولین حضور پیام نیازمند در تیم ملی هم گفت: ما در پیکان با او کار کردیم. زمانی که من مربی گلرهای پیکان شدم نیازمند چند سال در این تیم بود ولی فقط یک بازی انجام داده بود. در بازی با پرسپولیس به او میدان دادیم و جلالی هم به حرف من اعتماد کرد و بازی یک بر صفر تمام شد. از همان زمان می‌دانستم خیلی زود به تیم ملی دعوت می‌شود و برایش آرزوی موفقیت دارم.


وی در مورد نقاط قوت و ضعف نیازمند عنوان کرد: هر گلری نقاط قوتی دارد و نقاط ضعفی هم دارد و گلر کامل نداریم ولی نیازمند اکثر خصوصیات لازم برای گلری را دارد و نقطع ضعف پررنگی ندارد. به نظرم با تمرین بیشتر باید نقاط قوتش را پررنگ‌تر کند و نقاط ضعفش را هم بپوشاند و با توجه به شرایط سنی خوبش آینده درخشانی دارد.


پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد امیر عابدزاده هم خاطر نشان کرد: او گلر خوبی است و در لیگ مطرحی بازی می‌کند و اسم بزرگی هم پشت اوست که کمکش می‌کند. من بازی‌هایش را دیدم و توانمندی زیادی دارد و انتخاب درستی بود. به هر حال گزینه مناسب زیاد بود و باید 3 نفر دعوت می‌شدند و کی‌روش کار سختی برای انتخابش داشته است.


فنایی در مورد فهرست کلی تیم ملی و شرایط در جام ملت‌ها هم گفت: به هر حال باید 23 نفر دعوت می‌شدند و خط زدن بازیکن برای مربی کار سختی است. در کل شرایط خوبی داریم و امیدوارم موفق شویم. هرچند بازی با تیم‌هایی مثل ژاپن، کره، استرالیا و حتی عربستان دشواری خودش را دارد و بازی مقابل پرتغال و اسپانیا نباید انتظار ما را بالا ببرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال تیم ملی بازی ذوب آهن عربستان پرتغال اسپانیا پرتغال پرسپولیس تیم ملی ذوب آهن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تفاوت کیبورد مکانیکال و کیبورد گیمینگ: راهنمای جامع برای انتخاب بهترین کیبورد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است