Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش فعالیت ماهانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با نماد (کگل) در سال ۱۳۹۷

جزییات فعالیت شرکت در ۱۲ ماهه متتهی به سال ۱۳۹۶

دوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۶/۱۲/۲۹از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۹نام محصولواحدتعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)تعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)کنسانتره سنگ آهنتن۱,۲۰۷,۵۷۶۱۴۷,۴۶۰۲,۴۴۲,۴۴۵۳۶۰,۱۶۳۱۱,۸۱۶,۳۴۲۱,۹۲۱,۲۵۴۲,۱۱۶,۵۹۴۴,۰۶۶,۵۱۴کنسانتره سنگ آهن صادراتیتن۱۰۹,۹۳۰۱۰۹,۹۳۰۲,۹۷۸,۶۹۶۳۲۷,۴۴۸۱,۶۸۲,۴۱۹۱,۶۸۲,۴۱۹۲,۳۴۹,۸۵۳۳,۹۵۳,۴۳۸گندله داخلیتن۸۰۹,۹۳۲۸۴۱,۸۷۶۴,۰۶۹,۶۴۴۳,۴۲۶,۱۳۶۱۰,۹۰۳,۰۲۰۱۰,۹۰۳,۳۱۵۳,۷۱۴,۱۵۹۴۰,۴۹۶,۶۴۱گندله ریزدانه صادراتیتن۷,۲۲۲۵۴,۰۶۰۲,۳۰۵,۳۶۴۱۲۴,۶۲۸۱۰۶,۶۷۱۱۶۱,۴۵۹۲,۱۶۸,۲۹۷۳۵۰,۰۹۱گندله ریزدانه داخلیتن۰۶۱,۸۳۰۱,۲۵۰,۰۰۸۷۷,۲۸۸۰۲۰۷,۶۸۴۱,۲۵۰,۸۴۳۲۵۹,۷۸۰جمع۴,۳۱۵,۶۶۳۴۹,۱۲۶,۴۶۴

گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۲/۳۱

دوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۲/۳۱از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۳۱نام محصولواحدتعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)تعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)کنسانتره سنگ آهنتن۱,۳۲۶,۰۲۱۱۲۸,۴۱۳۳,۱۵۱,۴۹۶۴۰۴,۶۹۳۲,۷۰۶,۵۲۸۱۹۱,۹۵۰۲,۹۹۴,۸۶۳۵۷۴,۸۶۴کنسانتره سنگ آهن صادراتیتن۵۴,۵۱۴۵۴,۵۱۴۲,۳۶۳,۸۱۵۱۲۸,۸۶۱۱۲۷,۱۳۴۱۲۷,۱۳۴۲,۶۰۵,۶۷۶۳۳۱,۲۷۰گندله داخلیتن۱,۰۵۴,۶۳۱۹۹۸,۴۴۱۴,۵۵۰,۷۳۰۴,۵۴۳,۶۳۵۲,۱۲۵,۰۶۵۲,۱۰۷,۲۱۴۴,۵۰۲,۰۳۰۹,۴۸۶,۷۴۰گندله ریزدانه صادراتیتن۰۵۴,۴۸۴۲,۱۷۴,۴۳۷۱۱۸,۴۷۲۰۱۰۷,۸۸۲۲,۱۷۷,۷۷۸۲۳۴,۹۴۳گندله ریزدانه داخلیتن۱۱,۵۴۱۸,۶۲۰۱,۲۴۹,۸۸۴۱۰,۷۷۴۲۳,۵۴۸۱۸,۳۱۱۱,۲۴۹,۹۰۴۲۲,۸۸۷جمع۵,۲۰۶,۴۳۵۱۰,۶۵۰,۷۰۴

گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۲/۳۱

شرحاز ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ – اصلاح شدهدوره یک ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۲/۳۱از ابتدای سال مالی تا پایان مورخ ۱۳۹۷/۰۹/۳۰نام محصولواحدتعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)تعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)تعداد تولیدتعداد فروشنرخ فروش (ریال)مبلغ فروش (میلیون ریال)کنسانتره سنگ آهنتن۹,۶۰۲,۳۷۵۹۰۰,۳۹۴۳,۹۰۳,۰۱۷۳,۵۱۴,۲۵۳۱,۱۴۸,۰۵۷۲۶۰,۱۹۷۵,۱۷۰,۰۴۰۱,۳۴۵,۲۲۹۱۰,۷۵۰,۴۳۲۱,۱۶۰,۵۹۱۴,۱۸۷,۰۷۵۴,۸۵۹,۴۸۲کنسانتره سنگ آهن صادراتیتن۳۸۹,۹۵۸۳۸۹,۹۵۸۳,۴۷۷,۳۴۱۱,۳۵۶,۰۱۷۶۵,۴۱۵۶۵,۴۱۵۴,۹۴۹,۴۶۱۳۲۳,۷۶۹۴۵۵,۳۷۳۴۵۵,۳۷۳۳,۶۸۸,۸۱۳۱,۶۷۹,۷۸۶گندله داخلیتن۷,۹۱۸,۸۴۹۷,۴۹۱,۶۷۲۶,۱۹۵,۲۰۳۴۶,۴۱۲,۴۲۷۹۸۱,۶۰۷۱,۰۲۵,۷۶۹۸,۳۰۰,۸۳۸۸,۵۱۴,۷۴۲۸,۹۰۰,۴۵۶۸,۵۱۷,۴۴۱۶,۴۴۸,۷۸۸۵۴,۹۲۷,۱۶۹گندله ریزدانه صادراتیتن۰۲۷۷,۴۳۷۲,۹۷۵,۷۹۳۸۲۵,۵۹۵۰۰۰۰۰۲۷۷,۴۳۷۲,۹۷۵,۷۹۳۸۲۵,۵۹۵گندله ریزدانه داخلیتن۷۶,۵۴۵۸۲,۸۰۶۱,۲۵۰,۶۵۸۱۰۳,۵۶۲۹,۲۷۰۱۳,۱۴۲۱,۲۵۰,۰۳۸۱۶,۴۲۸۸۵,۸۱۵۹۵,۹۴۸۱,۲۵۰,۵۷۳۱۱۹,۹۹۰گندله صادراتیتن۰۳۷۶,۰۳۲۸,۰۴۱,۹۴۱۳,۰۲۴,۰۲۷۰۰۰۰۰۳۷۶,۰۳۲۸,۰۴۱,۹۴۱۳,۰۲۴,۰۲۷جمع۵۵,۲۳۵,۸۸۱۱۰,۲۰۰,۱۶۸۶۵,۴۳۶,۰۴۹

ساتین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار مهم بورس بورس نیوز قیمت سنگ آهن گزارش گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان