Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر تصاویر و فیلم‌هایی از تئاتر‌ها و نمایشگاه‌هایی که چند سال پیش اجرا شده، در برخی شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی به عنوان تئاتر‌ها و نمایشگاه‌های در حال اجرا و برگزاری در این روز‌ها منتشر شده است که این رفتار غیراخلاقی، تصویری غیرواقعی و نادرست از فضای تئاتر و هنر امروز القاء می‌کند و متاسفانه افرادی هم آگاهانه یا ناآگاهانه باغرض یا بی‌غرض با انتشار این تصاویر و فیلم‌ها، به هنر، تئاتر و اعتماد آسیب می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در مواردی این تصاویر دستکاری شده و ناقص هستند که قضاوت‌ها و داوری‌هایی را درباره هنر و تئاتر به دنبال دارد و باعث فاصله  جریان واقعی هنر و تئاتر می شود.

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با باور برای تسهیل فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های هنری تلاش می‌کند  بر اساس قانون و مقررات وظایف نظارتی خود را نیز در حوزه‌های مختلف هنر انجام دهد و برای نظارت دقیق و منسجم، تغییراتی را نیز دنبال می‌کند که تغییر در شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنر‌های نمایشی در این راستاست، بنابراین ضرورت دارد با شناخت و اطلاع دقیق به آنچه در هنر اتفاق می‌افتد بنگریم نه با آنچه قصد جان هنر کرده است.

در چند روز اخیر فیلم کوتاهی از یک تئاتر، عکس‌هایی از تئاتر دیگر و تصاویری از نمایشگاهی که هر کدام طی ۳، ۸ و ۵ سال قبل اجرا و برگزار شده‌اند، به نام تئاتر‌های روی صحنه و نمایشگاه در حال برگزاری در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت؛

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!