Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیوان فرح زاد مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: از امکانات این نرم افزار می‌توان به ثبت گزارش بازدید از گروه های اجرایی، ثبت هرگونه حوادث به وقوع پیوسته، ثبت موارد نا ایمن و نقاط خطرآفرین در شبکه، گزارش بازدید از حریم، ثبت تمامی ماشین آلات خودروهای عملیاتی و تجهیزات، ثبت تمامی شرکت‌های پیمانکاری به همراه مشخصات پرسنل آنها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین این نرم افزار قابلیت لینک با نرم‌افزارهای منابع انسانی، انبار، PM و ثبت خاموشی ها را دارا بوده و در داشبورد مدیریتی شرکت تمامی موارد ذکر شده در لحظه قابل رویت و گزارش‌گیری است.

فرح زاد ادامه داد: جهت استفاده بهینه و صحیح از این نرم افزار در سه نوبت آموزش های مورد نیاز به همه کاربران از جمله مدیران امور با حضور روسای بخش‌ها، مسئولان شبکه و ایمنی و ناظرین شبکه ارایه شد و برای تمامی ناظرین و روسای بخش‌ها جهت ثبت گزارش‌های بازدید، به تعداد ۱۶۳ کاربر اکانت کاربری در نرم افزار اختصاص داده شده است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 338 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1485 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی