Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: این گروه در راستای تکریم مشتریان به تمامی تعهدات خود در فروش قطعی محصولات پایبند است.

به گزارش صدای ایران ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو (ایکو پرس)، پیرو خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر صدور فاکتور تعهدات قطعی شرکت ایران خودرو بدون سود مشارکت، گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد تمامی تعهدات خود را با قیمت قطعی و مطابق شرایط تنظیم شده قرارداد، به مشتریان تحویل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ایران خودرو سود مشارکت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امسال هدف گذاری صورت گرفته برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردمی اولویت را مشارکت مردمی قرار داده ایم گفت: با طور قطع حضور و مشارکت مردم نقش بسیار موثری بر روند نوسازی بافت‌های فرسوده دارد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین فرهنگ سازی برای مالکان بافت‌های فرسوده می‌تواند در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردمی در بخش مسکن به مرحله اجرایی برسد.

آیینی بیان کرد: همزمان با افزایش روند نوسازی بافت‌های فرسوده و پرداخت تسهیلات علاوه بر افزایش تولید مسکن شاهد حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی و مردم در اجرایی شدن این طرح هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • حفاظت از یوزپلنگ با مشارکت مردم/ وزارت راه به تعهدات خود عمل کند
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود