Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:18:49 GMT

بزرگترین شبکه مدلینگ در هرمزگان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۸۳۶۷

بزرگترین شبکه مدلینگ در هرمزگان متلاشی شد

بندرعباس- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان از شناسایی و متلاشی شدن بزرگترین شبکه مدلینگ در استان خبر داد و گفت: در همین رابطه 54 نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، سردار عزیزالله ملکی عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: شناسایی و متلاشی سازی این باند مدلینگ با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای دومین طرح عملیاتی فتح یک در هرمزگان با موضوع مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با انجام تحقیقات غیر محسوس و بررسی های ماموران پلیس امنیت عمومی مشخص شد تعدادی از خانم های مدل شده با همکاری برخی صنوف از جمله آرایشگاه های زنانه ، مزون ها و آتلیه ها به صورت گسترده و سازمان یافته با هدف سوء استفاده های ابزاری و تجارت اقتصادی و از طرفی اغفال زنان و دختران جوان برای ارتکاب اعمال منافی عفت در پوشش حرفه (شغل) مدلینگ، مبالغی بین پنج تا 10 میلیون ریال دریافت می کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: اعضاء این شبکه با انتشار تصاویر وکلیپ های غیراخلاقی اقدام به هنجارشکنی نموده که در این رابطه با هماهنگی مقام قضایی تعداد 54 نفر شناسایی و برخوردهای قانونی لازم در این خصوص انجام شد.
لازم به ذکر است، براساس قوانین موجود و به استناد موضوع ماده 21 قانون جرائم رایانه ای استفاده ابزاری از افراد ، اشاعه فحشا و منکرات، تحریک و تشویق به ارتکاب اعمال منافی عفت ، انتشار ،توزیع و معامله محتوای علیه عفت و اخلاق عمومی در فضای مجازی و به استناد ماده 638 قانون مجازات اسلامی جریحه دار نمودن عفت عمومی جرم تلقی شده و با کاربران و افراد متخلف با قاطعیت برخورد قانونی می گردد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد

رئیس شورای اسلامی شهرستان سامان با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، گفت: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

غلامرضا چهلگردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با وجود چهارهزار جوان دارای مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهرستان سامان ضروری و نیازمند اعتبار لازم است.

وی با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان، گفت: ساخت ساختمان اداری ثبت احوال حدود پنج سال پیش شروع شده و سه سال است که کاملا تعطیل شده است، همچنین تکمیل ساختمان بخشداری زاینده رود، احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی مسیل اصلی شهر سامان و ایمن‌سازی آن نیازمند تخصیص اعتبار مناسب است‌.

رئیس شورای شهرستان سامان ادامه داد: جاده سامان به تیران به عنوان یکی از محورهای اصلی ورودی استان و تکمیل جاده سامان به قراقوش با توجه شرایط خاص این جاده، باید در اولویت کاری قرار داده شود.

چهلگردی با اشاره به لزوم اجرای شبکه فاضلاب روستایی حاشیه زاینده‌رود، افزود: ورود فاضلاب به این رودخانه می‌تواند تهدیدی برای سلامت عمومی مصرف‌کنندگان آب از این حوزه باشد و اجرای شبکه فاضلاب این روستاها باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

کد خبر 749212

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم