Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای ایجاد و ارتقای زیست بوم، نوآوری و کارآفرینی، بسترهای توسعه در چهار حوزه تسهیل فضای کسب و کارهای نوپا، بازار، پشتیبانی مالی و جذب سرمایه دستگاههای اجرایی را برحسب نیازسنجی و متناسب با خوشه های تخصصی شرکت‌های خلاق فراهم کرده است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از پانزدهیمن نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازار یابی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در امور فرهنگی و صنایع خلاق این معاونت با هدف معرفی، حمایت و توسعه‌ی اقتصادِ خلاق به عنوان رویکردی نوین در اقتصاد، صنعت و فرهنگ، تلاش دارد در کنار شکل‌گیری شرکتهای دانش‌بنیان، آن دسته از شرکتهای خلاق را که در فضای دیجیتال، کسب و کارهای نوین و فرهنگ و هنر فعال هستند و ماهیت رشد آن‌ها بر مبنای نوآوری و ارایه خدمات و مدلهای نوین کسب و کار است در برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، شناسایی و حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، ستاد برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی با فراهم آوردن امکان حضور ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در امور فرهنگی و صنایع خلاق، از کارآفرینان و فعالان خلاق حوزه تبلیغات که تمایل به تجاری‌سازی ایده‌های نو و خلاقانه خود دارند، دعوت می‌کند با حضور در غرفه این ستاد به شکل مستقیم در جریان فرآیند بهره‌مندی از این فرصت قرار گیرند.
هدفهای محوری این برنامه؛ توسعه زیست‌بوم نوآوری، کارآفرینی و ارتقای سهم شرکتهای خلاق در اقتصاد، توسعه کیفی مشاغل از طریق حمایت از شرکتهای خلاق، اشتغال‌زایی جوانان متخصص، ایجاد و تقویت برندهای شرکتهای خلاق در صنایع و محصولات فرهنگی کشور و خدمات جدید مبتنی برفناوری و نوآوری، چاره‌جویی برای معضلات اجتماعی و مشکلات اساسی مانند کم‌آبی، خشکسالی و پسماند، کنترل آلاینده های زیستی، بهینه سازی مصرف انرژی، اصلاح الگوی مصرف با رویکردهای خلاق و نوآورانه، تقویت صادرات و همکاریهای بینالمللی در حوزه صنایع خلاق، فرهنگ و کسب و کارهای نوآورانه تعریف شده‌اند.
شرکت‌های علاقه‌مند و فعال در این حوزه‌ها برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه الکترونیک اطلاع‌رسانی این ستاد www.ircreative.isti.ir مراجعه کنند.

** رونمایی کتاب نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته

کتاب پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته همزمان با برگزاری این رویداد بزرگ رونمایی می شود.
این کتاب که حاوی اطلاعات شرکتهای تبلیغاتی شرکت‏کننده، معرفی نمایشگاه و توانمندی‏های آن است، اطلاعات لازم درباره نمایشگاه و مشارکت کنندگان را دراختیار بازدیدکنندگان، علاقمندان و فعالان این عرصه قرار می‌دهد.
نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی هر سال با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و فعالان تبلیغات از حوزه‏های مختلف چاپی، محیطی، هدایا و ... در آن حضور دارند.
این کتاب از روز آغاز نمایشگاه در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت و از این طریق بازدیدکنندگان با شرکت های حاضر در نمایشگاه و زمینه فعالیت آنها آشنا خواهند شد.
پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته از 12تا 15 دی برگزار می شود و فعالان صنعت تبلیغات سراسر کشور را با هدف ارائه تجارب تخصصی و حرفه‌ای تبلیغات در کنار حضور شرکت های تبلیغاتی خارجی، گرد هم آورده است.

** تقویت گفتمان تبلیغاتی حمایت از کالای ایرانی

چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با رویکرد تقویت گفتمان تبلیغاتی در حمایت از کالای ایرانی، با مشارکت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، کارگاه‌های آموزشی 'تبلیغات دیجیتال' و ' تولید محتوای تبلیغاتی' را برگزار می‌کند.
معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در چارچوب سیاست‏های حمایت از کالا و سرمایه‌ی ایرانی و استفاده از ظرفیت‏های بخشِ خصوصی با حضور استادان دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و ارائه تاییدیه آموزشی کارگاه‌های تبلیغات دیجیتال و تولید محتوای تبلیغاتی در برگزاری چهارمین جشنواره تبلیغات ایران مشارکت دارد.
کارگاه‌های آموزشی این جشنواره با شعار خلاقیت و اثربخشی در تبلیغات با هدف حمایت از کالاها و خدمات ایرانی چهارشنبه 12 دی ماه برگزار خواهند شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نیمه دی ماه سال جاری علاوه بر مشارکت در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران و پانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی تبلیغات و بازاریابی و صنایع وابسته، همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها و را برگزار می‌کند.

** نمایشگاه تبلیغات میزبان نهادهای صنفی تبلیغات

انجمن‌های صنفی و اتحادیه‌های تبلیغاتی استانی‌ در راستای برنامه‌ریزی حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تقویت نهادهای صنفی در پانزدهمین نمایشگاه بین¬المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته حضور دارند.
انجمن‌ها و اتحادیه‌های تبلیغاتی استان‌های خراسان رضوی، فارس، مازندران، مرکزی، همدان، قم و یزد در این نمایشگاه، دستاوردهای تجربی - حرفه‌ای و تخصصی خود را ارائه می‌کنند.
بر همین اساس، ستاد برگزاری نمایشگاه پانزدهم هم‌راستا با برنامه‌های دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای تقویت نهادهای صنفی غیردولتی و تسهیل حضور آن‌ها در این نمایشگاه با اختصاص غرفه‌ها و امکانات رایگان، بستر حضور کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان را در چارچوب انجمن‌های صنفی استانی تبلیغات فراهم آورده است.
دفتر تبلیغات واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری متمرکز 3 رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است؛ همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها ، پانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته و چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی.
انجمن‌های صنفی و اتحادیه‌های تبلیغاتی کشور همراه با دیگر نهادهای غیردولتی فعال در صنعت تبلیغات و صنایع وابسته در سالن 27 نمایشگاه بین‌المللی حاضر هستند.

** دیماه و سه رویداد بزرگ حوزه رسانه و تبلیغات
به گزارش ایرنا، دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری متمرکز 3رویداد بزرگ تبلیغاتی را در دی ماه امسال، در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های خود برای همراهی با فعالان حوزه تبلیغات در دستور کار قرار داده است.
براین اساس ،همایش سراسری کارشناسان تبلیغات استان‌ها 12 و 13 دی ماه با حضور محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بازآموزی و دانش‌افزایی قوانین و مقررات و آشنایی با سامانه الکترونیک تبلیغات برگزار می‏ شود.
پانزدهمین نمایشگاه بین‏ المللی تبلیغات و بازاریابی در محل دائمی نمایشگاه بین‏المللی تهران از 12 تا 15 دی ماه، کانون‏های آگهی و تبلیغاتی، ارائه‏کنندگان خدمات و تولیدکنندگان کالاهای تبلیغاتی را گرد هم می‌آورد و هم‌زمان با آن نیز چهارمین جشنواره تبلیغات ایران توسط موسسه آرمان روابط عمومی برگزار می‏ شود.
کانون‌ها و شرکت‌های آگهی و تبلیغاتی در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، دانش و تجربه خود را در تولید و بازاریابی کالاها ، خدمات و تبلیغات به اشتراک خواهند گذاشت و تشکل‏های صنفی کانون‌های تبلیغاتی استان‌ها، زیرمجموعه‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداری‌ها در کنار حضور شرکت‌های تبلیغاتی خارجی، هم‌افزایی تازه‌ایی را تجربه خواهند کرد.
چهارمین جشنواره تبلیغات ایران با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی در 12 دی ماه برگزار خواهد شد و آثار و فعالیت‌های تبلیغاتی ارسالی مرتبط با تولید کالای ایرانی که مورد توجه سیاست‌گزاری‌های اقتصاد مقاومتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است به طور ویژه به عنوان شاخص داوری این جشنواره مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت.
وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی؛ شرکت‌ها و مؤسسات صنعتی و بازرگانی دولتی و غیردولتی؛ بانک‌ها، مؤسسه‌های اعتباری، مالی، لیزینگ‌ها و شرکت‌های تأمین سرمایه، بیمه‌ها و شرکت‌های خدمات بیمه‌ای، مؤسسه‌ها، سازمان‌ها و کانون‌های تبلیغاتی، مشاوران تبلیغات و مؤسسات تحقیقات، رسانه‌های فعال در حوزه آگهی و تبلیغات و علاقه‏ مندان از مخاطبان اصلی جشنواره تبلیغات ایران هستند.
فراهنگ ** 1355 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه نمايشگاه تبليغات زيست بوم اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین المللی در کشور ایران است، صبح امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 با حمایت همراه اول و سخنرانی رییس جمهور کشورمان آغاز به کار کرد.

«ایران اکسپو» با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و امکان آشنایی، مذاکره و برقراری تعاملات تجاری شرکت ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا در آن با بزرگترین برندهای صنعتی ایران در حوزه های مختلف فراهم است.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در این دوره از برگزاری نمایشگاه IRAN EXPO 2024 بیش از 800 شرکت بزرگ و صنعتی ایرانی به مدت پنج روز محصولات و دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار می دهند.

قرار است این نمایشگاه که با ارائه محصولات و دستاوردهایی در حوزه های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی برگزار می شود، میزبان بیش از دو هزار بازرگان، سرمایه گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان باشد.

ششمین نمایشگاه ایران اکسپو 1403 که تا 12 اردیبهشت 1403 دایر است، از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود