Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- ظاهرا جایگاه «وین رونی» به عنوان برترین گلزن تاریخ تیم منچستریونایتد به اندازه ای نبوده که از بازرسی بدنی توسط نیروهای امنیتی این باشگاه جلوگیری کند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی راشا تودی روز چهارشنبه نوشت: وین رونی که در حال حاضر فوتبال خود را در لیگ برتر آمریکا و با تیم دی سی یونایتد پیگیری می کند، در آستانه بازی شیاطین سرخ مقابل هادرزفیلد، به محض ورود به اولدترافورد یعنی جایی که 18 ماه پیش آخرین بار پیراهن قرمزها را به تن کرده بود، توسط نیروهای امنیتی مورد بازرسی و تفتیش بدنی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس در دوران 13 ساله حضور در اولدترافورد موفقیت های چشمگیری را به همراه این تیم کسب کرد اما ظاهرا تمام این افتخارات و شهرت برای نیروهای امنیتی کافی نبوده است.
سولسشر که پس از اخراج «خوزه مورینیو» سرمربی سابق یونایتد، هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، موفق شد تا دومین پیروزی خود را در قامت سرمربی و این بار در اولدترافورد جشن بگیرد.
سولسشر در نخستین تجربه خود از کنار زمین اولدترافورد، شاهد پیروزی پنج بر یک شایطین سرخ بود.
رونی که پس از سپرده شدن سکان هدایت یونایتد به سولسشر از این بابت اظهار خوشحالی کرده و در مصاحبه هایی از عدم رضایت بازیکنان از سیستم مورد استفاده مورینیو پرده برداشته بود؛ قصد دارد پس از آویختن کفش هایش حرفه سرمربی گری را دنبال کرده و روزی روی صندلی داغ اولدترافورد بنشیند. البته بدیهی است که برای این کار ابتدا باید نظر مساعد نیروهای امنیتی را جلب کند!!!
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش منچستريونايتد وين روني تفتيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و مشاور امنیت ملی عراق در دیدارشان در روسیه بر سر روند اجرای توافقنامه امنیتی دو کشور توافق کردند.   به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر دیروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.   در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافق امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.   الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.   مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.   احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)