Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ارتحال آیت‌الله سید‌محمود هاشمی شاهرودی مجلس ترحیمی در کرمان برگزار می‌شود. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار داشت: به مناسبت ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس ترحیمی در شهر کرمان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: این مراسم روز بکشنبه 9 دی‌ماه از ساعت 14:30 تا 16:30 در شبستان مسجد جامع شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مراسم مشترکا از طرف دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استانداری کرمان، مجمع نمایندگان استان کرمان و دادگستری استان کرمان برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان: آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی تمامی توشه وزین علمی را در خدمت به نظام هزینه کردمراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در قم برگزار شدگزارش تسنیم از حال و هوای بیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در قم

به گزارش تسنیم قبل از این به‌مناسبت ارتحال آیت‌الله سید‌محمود هاشمی شاهرودی مسئولین و مردم استان کرمان در پیام‌های مختلفی رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • فتاوای آیت‌الله حکیم در سطح جامعه تحول ایجاد می‌کرد
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • مجتهدی اهل تظاهر نبود و همیشه خودش را دانشجو می‌دانست
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران