Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@07:53:23 GMT

آنونس انیمیشن رشته گمشده با بازی هیو جکمن رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۸۸۳۸

آنونس انیمیشن رشته گمشده با بازی هیو جکمن رونمایی شد

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- نخستین آنونس از انیمیشن سینمایی "رشته گمشده" با بازی "هیو جکمن" همزمان با رونمایی از پوستر این اثر سینمایی توسط کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین آنونس از انیمیشن سینمایی "رشته گمشده" با بازی "هیو جکمن" همزمان با رونمایی از پوستر این اثر سینمایی توسط کمپانی تولید کننده اثر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"هیو جکمن" بازیگر مطرح سینمایی هالیوود به تازگی حضور در یک انیمیشن را پذیرفته قرار است در آن صداپیشگی نقش اصلی را بر عهده داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انیمیشن "رشته گمشده" به کارگردانی "کریس باتلر" نام انیمیشنی است که جکمن در آن صداپیشگی خواهد کرد. این انیمیشن اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از تابستان سال 2019 آغاز خواهد کرد.

علاوه بر هیو جکمن، بازیگران مطرحی همچون "زوئی سالدانها"، "اما تامپسون"، "زک گالینفیکس"، امریتا آچارایا، "استیفن فرای"، دیوید ویلیامز و مت لوکاس در این انیمیشن صداپیشگی را عهده دار بوده اند.

داستان این انیمیشن در مورد پروفسوری با بازی "هیو جکمن" است که در پی آزمایشاتی عجیب برای زندگی در حیات وحش نا خودآگاه به یک میمون مبدل شده و مشکلات فراوانی برایش به وجود می آید.

کریس باتلر دومین تجربه ساخت انیمیشن خود را پشت سر می گذارد. وی که از عوامل انیمیشن موفق "کوبو و دو تار" محسوب می شود پیش از "رشته گمشده" کارگردانی انیمیشن "پارانورمن" را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رشته گمشده اخبار هالیوود هیو جکمن اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی از تولیدات مرکز فیلم جوان سوره، به سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن کاریبتونز (Caribetoons International Aanimation Festival) کلمبیا راه یافت.

این جشنواره از ۱۶ تا ۱۸ می ۲۰۲۴ برابر با ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در شهر سانتا مارتا ی کشور کلمبیا برگزار می‌شود.

همزمان با اولین حضور بین‌المللی «آوای ابرها»، از پوستر بین‌المللی این اثر که طراحی آن برعهده سینا رعیت‌دوست بوده است، رونمایی شد. 

هدف جشنواره کاریبتونز، تشویق ساخت انیمیشن‌های سمعی و بصری و همچنین ارایه سناریوهایی‌ست که در آن شیوه‌های دیجیتالی توسعه یافته به کار برده شده است. همچنین این رویداد استعدادهایی را که در این حرفه در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی مطرح می‌شوند، شناسایی می‌کند. 

در خلاصه داستان «آوای ابرها» که روایتی از دل بمباران‌های متعدد بر سر کودکان غزه دارد و با تکنیک دوبعدی دیجیتال ساخته شده، آمده است: کودکان فلسطینی نمی‌میرند، آنها برای مدت کوتاهی به جایی میان ابرها سفر می‌کنند...

دیگر عوامل این اثر عبارتند از؛ مدیر هنری: محمد لطفعلی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، موسیقی: امید روشن‌بین، تدوین، انیمیشن و کامپوزیت: سینا پورجلال، مهدی خماریان، طراح گرافیک: سینا رعیت‌دوست، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی و محصول: مرکز فیلم جوان سوره.

پخش بین‌المللی این انیمیشن کوتاه برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • شهر شلوغ پلوغ
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟