Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشش خبرگزاری بسیج از لرستان، بختیار رازانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۲۲ واحد تولیدی بهره بردار راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی راه اندازی مجدد شده که عمدتا با تغییر در خطوط تولید، تولید محصول جدید یا تغییر در کادر مدیریتی موفق به بازگشت مجدد به چرخه تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: این واحد‌ها با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال و اشتغال حدود ۳۶۰ نفر بطور مستقیم در شهرک‌های صنعتی در ۹ ماهه امسال مجددا به چرخه تولید بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان همچنین اعلام کرد: این واحد‌ها عمدتا در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی، فلزی و کانی غیر فلزی تولید مجدد خود را در سال ۹۷ آغاز نمودند.

رازانی اظهار داشت: علاوه بر این واحد‌ها ۴ واحد احداثی جدید نیز با سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۰ نفر در حوزه صنایع شیمیایی، غذایی و فلزی در ۹ ماهه امسال به بهره برداری رسیدند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: این شرکت مصمم است تا پایان سال جاری تعداد دیگری از واحد‌های صنعتی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به دلایل مختلف غیر فعال شده‌اند را راه‌اندازی مجدد نماید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی مجوزدار به شهرک صنعتی خیرآباد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا برای ۱۰۰ واحد صنفی ذوب ضایعات دارای پروانه در شهرک صنعتی خیرآباد زمین اختصاص داده می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، یوسف یوسفی اظهار کرد: در راستای انتقال واحدهای تولیدی (صنعتی، معدنی، خدماتی) و کارگاه‌های آلاینده به خارج از مناطق مسکونی و محدوده سکونتگاه‌ها، دومین جلسه کارگروه تبصره ماده ۱۴ قانون هوای پاک روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و سایر اعضا در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبل با توجه به اینکه یکی از منابع آلایندگی هوا اراک ذوب ضایعات فلزی در کوره‌های سنتی است بنا بر تصمیم کارگروه مقرر شد برای ۱۰۰ واحد صنفی ذوب ضایعات دارای پروانه در شهرک صنعتی خیرآباد با مساعدت شرکت شهرک‌ها زمین اختصاص یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد از این پس با اقدام مشترک با صنف ضایعات فلزی کلیه واحدهای متخلف شناسایی و اقدامات قانونی در این خصوص لحاظ شود.

یوسفی ادامه داد: همچنین مقرر شد برنامه چهارگانه پالایشگاه نفت شازند به منظور کاهش آلایندگی گرد و غبار و so2 تا پایان سال اجرایی و در خصوص اتصال ایستگاه سنجش آلایندگی پالایشگاه شازند به شبکه پایش آنلاین تسریع شود.

وی افزود: شرکت پتروشیمی شازند نیز در راستای برنامه زمانبندی کاهش آلایندگی ملزم شد، برنامه کامل حذف فلرها را تا پایان سال به صورت کامل تکمیل و نسبت به خرید و نصب یک دستگاه سنجش آلودگی هوا با جانمایی محیط زیست از محل اجرای مسئولیت‌های اجتماعی حداکثر تا دو ماه آینده اقدام کند.

کد خبر 751546

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی مجوزدار به شهرک صنعتی خیرآباد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود