Web Analytics Made Easy - Statcounter

جسد مجهول الهویه حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات مشخص شد.به گزارش بلاغ،قاضی Judge شهریاری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی با اعلام مشخصات جسد مجهول الهویه حادثه Incident دلخراش دانشگاه علوم تحقیقات گفت: هویت نیلوفر رادمهر دانشجوی 24 ساله دانشگاه علوم و تحقیقات با حضور خانواده‌اش احراز و با انجام تشریفات قانونی، پیکر وی تحویل خانواده اش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است نیلوفر رادمهر جسد مجهول الهویه حادثه بوده است که شناسایی و احراز هویت شد.

در پی واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات که منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی شد، به گفته دادستان تهران ۲ نفر از افراد از جمله پیمانکار حمل و نقل و مسئول تاسیسات دانشگاه بازداشت و همچنین ۲ نفر از مسئولان دانشگاه برای ارائه توضیحات به دادستانی احضار شدند

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید شورای سیاست‌گذاری مناظرات دانشجویی تعیین شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی همراه با مدیران مراکز تخصصی و ستاد با عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی–اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشست مشترکی را برگزار کردند.

در این نشست مشترک، علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت فرهنگی این نهاد در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف نظیر مناظرات دانشجویی، فعالیت‌های قرآنی، طرح‌های ملی و هماهنگ و ... ارائه کرد و در ادامه رئیس سازمان دانشجویان و نیز رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های تخصصی فرهنگی خود در سال گذشته پرداختند.

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهاددانشگاهی، این نهاد را یاری رسان وزارت علوم و جامعه علمی کشور در حوزه فرهنگی دانست و بر افزایش همکاری‌های فی‌مابین در سال جدید تاکید کرد.

در پایان این جلسه حکم کلانتری به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری مناظرات دانشجویی به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • راز جسد مجهول الهویه با دستگیری قاتل و همدستش فاش شد
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • راز جسد ‌مجهول‌ الهویه در هفتکل فاش شد
  • راز جسد مجهول‌الهویه در هفتکل فاش شد
  • راز جسد مجهول الهویه فاش شد
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • عضو جدید شورای سیاست‌گذاری مناظرات دانشجویی تعیین شد