Web Analytics Made Easy - Statcounter


برای تمیز کردن و شفاف سازی آینه حمام به یک دستمال خشک و یکی از سه مواد آمونیاک، سرکه یا الکل سفید نیاز دارید.
۱ – ۱/۳ پیمانه آمونیاک را داخل ۱ گالن آب گرم بریزید. با اسفنج آینه را تمیز کنید.
همچنین می‌توانید آن را داخل اسپری ریخته، مستقیم روی آینه بپاشید و با یک دستمال بدون پرز آینه را تمیز کنید. در صورت نبود آمونیاک از سرکه استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲ – سرکه سفید را داخل یک کاسه بریزید. یک برگ روزنامه را مچاله کنید و داخل سرکه فرو برید. آینه را تا زمان خشک شدن چند بار با آن تمیز کنید. از یک روزنامه خشک یا یک پارچه نرم و تمیز برای برق انداختن آینه استفاده کنید.

۳ – ۲ پیمانه الکل سفید را با ۲ قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و ۲ پیمانه آب خوب ترکیب کنید و داخل یک بطری اسپری ریخته، مستقیم روی آینه بپاشید. با یک دستمال بدون پرز یا دستمال کاغذی مخصوص دستشویی آن را تمیز کنید.   منبع: ایران ناز 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خانه داری نظافت سرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن ساده و کاربردی لامپ LED با باتری قلمی (فیلم) نحوه صحیح باتری به باتری کردن خودرو (فیلم) با این روش باتری لپ تاپ رو زنده کنید (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • ماده‌ای سمی که به راحتی می‌توان از تولیدش جلوگیری کرد
  • این اسید لاغرتان می‌کند