Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی شکست خارج از خانه تیمش مقابل لسترسیتی را نتیجه کاهش اعتمادبه‌نفس شاگردان خود می‌داند. ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، منچسترسیتی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر متحمل شکست شد. مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که هفته پیش در خانه برابر کریستال پالاس متحمل شکستی غیرمنتظره شده بود، چهارشنبه شب نیز در خانه لسترسیتی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد، شکستی که سبب شد به رده سوم جدول سقوط کند و میان این تیم و لیورپول صدرنشین هفت امتیاز فاصله ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا، سرمربی من‌سیتی پس از این بازی گفت: باخت‌مان در این بازی شبیه اتفاقی بود که در بازی با کریستال پالاس رخ داد. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه با اولین حمله حریف به سمت محوطه جریمه‌مان گل خوردیم. از نظر ذهنی تیم ما دچار مشکل شده و اعتمادبه‌نفسش را از دست داده است. باید این موضوع را بپذیریم. ما باید درک کنیم که لازم است بیشتر از این کار و تلاش کنیم. باید فوراً این شکست‌ها را جبران کنیم تا روحیه به تیم‌مان برگردد.

گل‌های خورده منچسترسیتی در این فصل لیگ برتر انگلیس با احتساب دو گلی که در این بازی خورد به عدد 15 رسید. این در حالی است که لیورپول صدرنشین تنها هفت گل خورده است. البته سیتی هنوز هم دارنده دومین خط دفاعی برتر لیگ است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

گواردیولا که تیمش در این فصل لیگ برتر تنها هشت بار کلین شیت کرده است، ادامه داد: البته که ما نگران پایین آمدن آمار کلین‌شیت‌های‌‌مان هستیم، اما چیزی که اهمیت دارد نتیجه است و ما امشب بازی را باختیم. چهار روز دیگر یک بازی دیگر داریم و ما باید در کنار هم سخت‌تر تلاش کنیم تا نتیجه‌ای خوب کسب کنیم. فصل بسیار طولانی است و هنوز چیزهای زیادی مانده است که ما باید برای‌شان بجنگیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با اشاره به نتایج سایر تیم‌ها به خصوص لیورپول و تاتنهامی که جای مردان او را در جدول گرفت، تأکید کرد: لیورپول و تاتنهام استحقاق نتایجی که گرفته‌اند را دارند. آنها برنده شدند و ما باختیم. پس فاصله زیاد می‌شود. فصل پیش ما با اختلافی زیاد صدرنشین بودیم و الان لیورپول و تاتنهام دارند خوب کار می‌کنند. نیم فصل اول تمام شد، اما ما هنوز آنقدر امتیاز داریم که بتوانیم قهرمان شویم. البته سایر تیم‌ها امتیازات بیشتری دارند و در حال حاضر از ما بهتر هستند. فوتبال جذاب است و غیرقابل پیش بینی. مردم می‌گویند کاری که ما فصل گذشته انجام دادیم آسان است در حالی که بسیار سخت بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • فشردگی لیگ برتر تقصیر کیست؟ |‌ خودت هم مقصری!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد