Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@00:00:57 GMT

خواننده مشهور پاپ ازدواج کرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۰۰۰۴

مهدی یغمایی، آهنگساز و خواننده شناخته شده کشورمان که مهمان برنامه «تب تاب» شبکه سوم بود، با انتقاد از برخی رفتارهای کاسبکارانه در فضای موسیقی کشور به اجرای برخی کنسرت ها و حضور برخی تهیه‌کنندگان غیر هنری در جریان موسیقی کشور اشاره کرد.

وی در بخشی از این برنامه انتقادی و در پاسخ به مجری برنامه در خصوص یک خبر جدید از ازدواج خود گفت و توضیح داد: با افتخار اعلام می کنم که ازدواج کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یغمایی همچنین در خصوص حضور در شبکه‌های اجتماعی نیز گفت: نباید حریم خصوصی زندگی افراد در این شبکه‌ها به اشتراک گذاشته شود، من نیز درباره زندگی خصوصی خودم از این فضا استفاده نمی کنم اما در کنار مردم در این شبکه‌ها حضور دارم.

مهدی یغمایی متولد ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در مشهد است اما در این برنامه گفت اصالتا یک اصفهانی است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی ازدواج حریم خصوصی مهدی یغمایی خواننده مشهور پاپ تب تاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...