Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@08:42:27 GMT

درمان خانگی چین و چروک دور چشم

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۰۰۵۴

چین و چروک یکی از عوارض افزایش سن محسوب می‌شود و شما می‌توانید با چند ماده طبیعی این چین و چروک‌ها را از بین ببرید. ناطقان: بسیاری از خانم‌ها صافی پوست و درخشش آن برایشان اهمیت زیادی دارد و به محض اینکه چین و چروک‌ روی صورت دیده می‌شود سراغ انواع روش‌های رفع چین و چروک می‌روند و هزینه‌های گزافی‌ برای درمان آن پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چین و چروک دور چشم یکی از عارضه‌هایی است که به تدریج‌ با افزایش سن به ویژه پس از 30 سالگی بروز می‌کند و خانم‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از انواع کرم‌ها یا روش‌های طبیعی چین و چروک دور چشم را از بین ببرند‌ ما به شما روش‌های طبیعی معرفی می‌کنیم که به کمک آنها می‌توانیم چین و چروک دور چشم را از بین ببریم البته باید بدانید که برخی عوامل چون قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، آلودگی هوا، خشکی پوست موجب افزایش چین و چروک‌های زیر چشم می‌شود.


رفع چین و چروک دور چشم با قاصدک

گل قاصدک یکی از مواد طبیعی محسوب می‌شود که به کاهش چین و چروک دور چشم کمک می‌کند این گیاه خاصیت سم‌زدایی، تصفیه خون و سیستم لنفاوی‌ را دارد و در شادابی و لطافت پوست تأثیرگذار است.

کافی است تا چای قاصدک را پس از آن که خنک شد با پنبه روی پوست دور چشم به آرامی بمالید به کاهش چین و چروک دور چشم خود کمک کرده‌اید.


معجزه زیبایی دور چشم با چای کیسه‌ای

چای کیسه‌ای مرطوب را در یخچال بگذارید و پس از خنک شدن آن را زیر چشمتان قرار دهید انجام این کار به کاهش چین و چروک‌های زیر چشم کمک بسیاری می‌کند.
آب آناناس چین و چروک دور چشمتان را از بین می‌برد

یکی از بهترین از بین برنده‌های چین و چروک دور چشم آب آناناس‌ است کافیست تا آب آناناس را به کمک یک تکه پنبه روی پوست دور چشم بمالید و خاصیت ضد چروکی این ماده طبیعی را مشاهده کنید آب آناناس‌ به دلیل آن که حاوی اسید آلفا هیدروکسی‌ است چین و چروک چشم را از بین می‌برد.


زیبایی را با گلاب تجربه کنید

گلاب خواص بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به خاصیت ضد چروکی‌ و جوان‌سازی پوست اشاره کرد کافیست حداقل روی یک بار مقداری گلاب‌ روی پوست خود بمالید و خاصیت زیبایی و جوان‌سازی آن را مشاهده کنید.پ
معجزه یخ در رفع چین و چروک دور چشم

برای کاهش چین و چروک دور چشم کافیست یخ را روی پوست دور چشم خود قرار دهید و آن را بچرخانید.


با سفیده تخم مرغ دور چشمتان را بوتاکس کنید

سفیده تخم‌ مرغ خاصیت سفت کنندگی‌ دارد و به همین دلیل به کاهش چین و چروک‌های دور چشم کمک می‌کند اما برای نتیجه مناسب باید این روش را به طور مداوم انجام دهید.

درمان چین و چروک دور چشم با روغن‌های طبیعی

به کمک روغن نارگیل و بادام می‌توانید چین و چروک دور چشم را از بین ببرید. روغن نارگیل در کمتر از یک هفته چین و چروک دور چشم را تا حد زیادی از بین می‌برد. روغن بادام را نیز می‌توانید روزی دو بار دور چشم و اطراف دهان بمالید تا خاصیت ضد چروکی آن را مشاهده کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: چین و چروک ، دور چشم ، روغن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: چین و چروک دور چشم روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شجاعت مبارز معروف آمریکایی در مهار تمساح با دست خالی (فیلم) بزرگترین مزرعه پرورش تمساح جهان؛ فرآیند فرآوری گوشت و پوست تمساح (فیلم) تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز پخت دنده گاو درون پوست روی زغال به روش آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • کبد چرب و دردسرهایش
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • ۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
  • تقویت کننده موی مردانه
  • نشانه‌ها و علائم بیماری کبد
  • خواص معجزه‌آسای سیر برای پوست و مو