Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: همیشه نگران بودم که دوستان مرا عقب مانده و ساده تصور کنند بنابراین همراهشان به جشن های مختلف می رفتم و به اصرار آنان بی حجاب می شدم غافل از این که یک نفر در حال فیلم گرفتن از من بود!

دختر جوان در مرکز مشاوره پلیس Police گفت: در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده ام و تنها فرزند خانه هستم به همین دلیل اعضای فامیل توجه زیادی به من دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این که در کنکور قبول شدم، پدر و مادرم نگران دور شدن من بودند ولی بعد از آن که به آن ها اطمینان دادم همه توجه خود را معطوف به درس می کنم راضی شدند و برای ادامه تحصیل به بیرجند آمدم.به دلیل فضای شلوغ خوابگاه، با اصرار من به همراه چند نفر از دوستان دانشگاهی که به نظرم دختران خوبی بودند خانه ای کرایه کردیم اما بعد از مدتی متوجه شدم دوستانم اهل رفت و آمد، تفریح و خوش گذرانی هستند. کم کم آن ها مرا تشویق به پوشیدن لباس های نامتعارفی کردند که زمانی حتی باور نمی کردم آن ها را به تن کنم و پیشنهاد دادند که در رفت و آمدهایشان شرکت کنم. اوایل مخالفت می کردم ولی بعد از مدتی به دلیل غربت و دوری از خانواده و رهایی از تنهایی، با آن ها همراه شدم و مثل آنان شده بودم، دیگر نماز نمی خواندم، به حجابم اهمیت نمی دادم و در مراوده با پسران دانشگاه مسائل شرعی را رعایت نمی کردم. هر چند بعضی از کارها برای من غیر قابل هضم بود ولی از ترس این که آن ها مرا عقب مانده و ساده تصور نکنند خودم را با آن ها هماهنگ می کردم، تا این که مدتی پیش به همراه دوستان در یک جشن تولد مختلط شرکت کردم و به اصرار آن ها روسری را از سرم برداشتم و از روی غفلت و سهل انگاری حرکات ناشایستی را انجام دادم، غافل از این که یکی از حاضران با تلفن همراهش در حال فیلم برداری از من بود.چند روزی گذشت تا این که مادرم تماس گرفت و با عصبانیت گفت، این بود قولی که دادی؟ به جای این که درس بخوانی در جشن شرکت می کنی؟ و ... مادرم گفت که باید قید درس و دانشگاه را بزنم و برگردم به خانه! من که نمی دانستم مادرم چطور از موضوع متوجه شده است مات و مبهوت به حرف هایش گوش می دادم و حرفی برای گفتن نداشتم تا این که فهمیدم فیلم مرا در آن جشن کذایی یکی از آشنایانی که در آن جا بوده به دست مادرم رسانده است. حالا نمی دانم با این رسوایی چه کنم و چگونه سرم را پیش خانواده ام بالا بیاورم؟اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم کتک زدن وحشیانه مامور پلیس توسط راننده پراید / وزیر کشور دستور پیگیری داد مرگ تلخ پدر و دختر دانشجویش در اتوبوس مرگ علوم تحقیقات / نام راننده اتوبوس هم اعلام شد تصویر فریاد بر سر عارف توسط مادر یکی از قربانیان تصادف ارابه مرگ علوم تحقیقات+ عکس تجاوز به دختر 10 ساله توسط مرد مخوف+عکس دهمین دانشجوی حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هم پر کشید! اولین عکس از دانشجویان کشته شده در تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات طرد شدن دختر 11 ساله از روستا به خاطر بی آبرو شدن توسط چند جوان مشهدی پسر پزشک معروف در میان حادثه دیده های اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خودکشی مرد رومانیایی در هتل آزادی تهران قیمت طلا و سکه و دلار در روز گرانی ! +جدول مادرشوهر مچ عروس با مرد غریبه را گرفت! / پروین خانم در تهران کشته شد! وحشت در دماوند/ زلزله تمام شود آتشفشان دماوند فوران می شود ! با 54 زن و دختر مدلینگ هنجارشکن در هرمزگان برخورد قانونی شد کسی نیلوفر رادمهر را می شناسد؟ او هم در اتوبوس مرگ بود !

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police فیلم اخبار حوادث جشن فیلم فیلمبرداری اصرار من عکس تحقیقات اتوبوس تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد دانشجویان حادثه تهران دختر تصادف اتوبوس دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد