Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- آ اس رم در خانه با نتیجه 3-1 ساسولو را شکست داد تا دوباره به کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برگردد. حالا جالوروسی در آخرین بازی سال 2018 به دنبال پیروزی در زمین پارما است.

پس از این دیدار، دی فرانچسکو در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

از نظر فنی یکی از بهترین بازی های فصل ما بود و با توجه به تعداد موقعیت گلی که ساختیم، شاید بهترین نمایش فصل ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر صحیح هستیم و امشب فاکتورهای جالب توجه زیادی در تیم دیدم. وقتی برای مدتی طولانی بازیکنان کلیدی زیادی را ندارید، کار کردن آسان نیست، مخصوصا اینکه به دنبال ثبات هستم، ولی حالا همه با یکدیگر همکاری می کنند و با هم گروهی متحد تشکیل می دهند.

خط اخراج برطرف شده است؟ هرگز نشده که کمبود حمایت از طرف باشگاه را حس کنم. طبیعی است که وقتی رم نتیجه نمی گیرد، مربی در کانون توجهات قرار بگیرد. همان طور که قبلا گفتم، همیشه حس می کنم که زیر ذره بین هستم.

بازی آینده با پارما؟ دیدار بسیار دشواری است چون آنها شاید مالکیت توپ زیادی نداشته باشند اما در حملات خود بسیار زهردار هستند. کاملا متفاوت از سبک ساسولو کار می کنند. ساسولو در دفاع کاملا باز کار کرد درحالیکه پارما اینگونه نیست. نمی توان با قاطعیت گفت که می توانیم سال را به یک پیروزی دیگر به پایان برسانیم. دیداری دشواری در زمین پارما در انتظار ماست.

حالا بازیکنان مهمی در اختیارم هستند. فقط به پروتی نگاه کنید که چقدر حضور در زمین موثر بود و فقدانش را حس می کردیم. پروتی از معدود بازیکنانی است که می تواند بازیکن مقبلش را در هر شرایطی از پیش رو بردارد و چنین چیزی در فوتبال ضروری است. تیم های بزرگ به چنین بازیکنانی مقابل رقبایی که در دفاع عقب می نشینند، نیاز دارند. واقعا فقدان پروتی را حس کردیم و حالا خوشحال هستیم که به بهترین فرمش نزدیک شده است. خوشبختانه برای بازی آینده و دیدارهای سال بعد، گزینه های بیشتری برای اعمال تغییرات در تیم خواهیم داشت.

عملکرد خوب پاتریک شیک؟ او می داند که باید بهتر شود؛ می دانست که امشب باید بازی خودش را انجام بدهد. شیک مدت ها برای گلزنی مجدد صبر کرد و دقیقا همان کاری را انجام داد که از او انتظار داشتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود