Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جلسه افتتاح پایگاه بسیج قمر بنی هاشم اداره گاز شهر هچیرود با حضور جانشین فرمانده سپاه چالوس سرگرد پالیزوان، حجه الاسلام نبوی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چالوس  و سایر مسئولین شهرستان و شهر هچیرود برگزار شد.

در ابتدای جلسه سرگرد علی پالیزوان جانشین فرمانده  سپاه ناحیه چالوس ضمن عرض خیر مقدم به جمع حاضر در سخنانی بیان داشت: از آنجا که نقش بسیج در حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش های انقلاب بسیار تاثیر گذار می باشد،بسیج کارمندی و کارگری در این خصوص می تواند کمک شایانی به مجموعه دولت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد؛ بسیج می تواند در ادارات و دستگاه های اجرایی در جهت اسلامی کردن آنها و ارائه خدمت بی منت به نیت تأمین رضایت خداوند، نگاه به حوائج مردم و حل انها به عنوان باب رحمت الهی پرداخت و با انجام فعالیت های فرهنگی و عقیدتی برخی از مشکلات پیش آمده را کاهش دهد.

وی در پایان برای مهندس نقیبی فرمانده پایگاه قمر بنی هاشم اداره گاز شهر هچیرود آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند

سردار جهانبخش کرمی با تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن آماده است آنچنانکه جهانیان در عملیات وعده صادق، گوشه‌ای از توانمندی‌های آن را مشاهده کردند.

سردار کرمی اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال ۵۸ صادر کردند و سپاه پاسداران در کمترین زمان، آنچنان خوش درخشید که همین مساله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند.

وی افزود: با این نامگذاری، رسالت و ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی، عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن همواره دفاع کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان خوش درخشید،افزود:پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرد و خدمات خود را در حوزه های مختلف گسترش داد.

این مسئول با بیان اینکه سپاه در عرصه های مختلف نیز با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می کند، افزود:پاسداران و بسیجیان همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نیز با کمک همه دستگاه های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده است و با به کارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می کند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، بسیج سازندگی یکی از فصل های درخشان بسیج است و خدمت به مردم به عنوان مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان می درخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • دستاوردهای سپاه بر کسی پوشیده نیست
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند