Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان حج و زیارت در فراخوانی اعلام کرد تمامی کسانی که متقاضی اعزام به حج تمتع در سال ۱۳۹۸ هستند باید اطلاعات خود را در سامانه رزرو این سازمان به روز رسانی کنند.

هم‌اینک بیش از یک ماه از فراخوان سازمان حج و زیارت می‌گذرد که تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر در این سامانه نام نویسی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش در سامانه فراخوان تکمیل اطلاعات اسناد حج تمتع امکان ویرایش، اصلاحات و همچنین بازیابی کد رهگیری به سامانه اضافه شده است، بنابراین اطلاعات سجلی متقاضی در ثبت‌نام اولیه از سازمان ثبت احوال استعلام می‌شود در صورتی که صاحب سند فوت کرده باشد می‌بایست ابتدا نسبت به انجام مراحل انحصار وراثت، نقل و انتقال سند اقدام و سپس در سامانه در خصوص تکمیل اطلاعات اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: امسال با هماهنگی‌های انجام گرفته ۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر زائر ایرانی برای انجام فریضه حج تمتع به عربستان سعودی اعزام می‌شوند.

در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از زائران ایرانی در صف انتظار برای اعزام به حج تمتع هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حج تمتع فوت عربستان سعودی حج تمتع عربستان سعودی فوت سامانه نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر

معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر ضمن تشریح عملکرد این معاونت در حوزه شفافیت مالی صنعت برق در سال ۱۴۰۲، از راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سید سعید سیدعلایی ضمن تببین مهمترین دستاوردهای معاونت هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر در حوزه شفافیت صنعت برق در سال 1402 به طراحی و ایجاد سامانه تجمیع اطلاعات مالی صنعت برق (سامانه تام) و طراحی، استقرار و توسعه سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر اشاره کرد.

وی این سامانه را مشتمل بر زیر سامانه های مالی، انبار، حقوق و دستمزد و... عنوان کرد و اظهار داشت: زیرسامانه مالی آن به گونه ای طراحی شده که تمامی اسناد و دفاتر مالی شرکتهای زیرمجموعه مشتمل بر اسناد حسابداری تراز مالی، مطالبات و بدهی اشخاص و تمامی گزارشها و استعلامهای مالی که موید کنترل و صحت سنجی با دفاتر باشد، از طریق زیر ساخت طراحی شده، قابل رویت و پایش است.

سید علایی این زیرساخت را از قابلیت رویت و بررسی روزانه اسناد مالی و حسابداری شرکتهای زیرمجموعه برخوردار دانست و افزود: در حال حاضر تمامی شرکتهای زیر مجموعه فرایند ارسال اسناد مالی را به طور برخط و بدون دخالت نیروی انسانی از طریق این زیرساخت انجام می دهند.

وی سامانه مرکزی و مجازی انبار را از دیگر زیرسامانه های سامانه تجمیع اطلاعات مالی عنوان کرد که در محور دارایی های فیزیکی، نقش بسزایی ایفا می کند.

سید علایی افزود: این بستر با تعریف کالاهای راهبردی و اتصال برخط به سامانه های انبار شرکتهای زیر مجموعه فراهم می شود تا در مواقع مورد نیاز با دسترسی به موجودی واقعی انبار شرکتها ،نسبت به صدور دستور جا به جایی و انتقال اقلام مورد نیاز اقدام شود.

معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر تصریح کرد: در حال حاضر این زیرسامانه در مرحله پایلوت راه اندازی شده و عملیاتی شدن آن در سال 1403 در دستور کار قرار دارد.

سید علایی سامانه حسابداری تاسیسات را از دیگر زیرسامانه های سامانه تجمیع اطلاعات مالی توانیر ذکر کرد که با رویکرد شناسایی اموال و تاسیسات شبکه برق، قراردادها و حقوق و دستمزد پیش بینی شده و تمامی این زیر ساختها می تواند بیش از پیش به شفافیت صنعت برق کمک کند.

معاون هماهنگی مالی، پشتیبانی و امور مجامع توانیر در خصوص راه اندازی سیستم پایش حاکمیت شرکتی در توانیر اظهار داشت: این سامانه مشتمل بر زیرسامانه های مجامع، هیات مدیره، نظارت مالی و... است و تمامی شرکتهای آب و برق زیر مجموعه وزارت نیرو مکلف به استقرار این زیر ساخت هستند.

سید علایی تصریح کرد: این سامانه به لحاظ حاکمیت شرکتی و مدیریت دانش برای دسترسی به سوابق اطلاعاتی پایه از منابع مختلف کاربرد دارد و بر این اساس نسبت به استقرار این سامانه با محوریت رصد و پایش و تشکیل بانک اطلاعات در خصوص مصوبات مجامع، اعضای هیات مدیره، فرایند انتخاب و شناسایی ظرفیتهای بالقوه هیات مدیره، دریافت برخط مصوبه های هیات مدیره ها و مواردی چون مولد سازی داراییها، تجدید ارزیابی، نظارت مالی و کمیته های صنعت برق اقدام شد و بخش عمده ای از امکانات سامانه به طور عملیاتی در حال بهره برداری است.

وی از دیگر اقدامات این معاونت را ایجاد زیرساخت ارسال اطلاعات صورتحسابهای برق مصرفی به وزارت دارایی در اجرای قانون سامانه های فروشگاهی عنوان کرد که ضمن ایجاد هماهنگی و امکان رصد و پایش اطلاعات ارسالی به وزارت دارایی، صرفه جویی های آتی در اجرای این تکلیف را به همراه دارد.

سید علایی از دیگر موضوعات تحت مدیریت این معاونت را کمیته نقل و انتقال دارایی های صنعت برق عنوان کرد که از سال 1400 و با ابلاغ مصوبه هیات وزیران برای بازگشت داراییهای بخش توزیع برق به توانیر تشکیل شد و تا سال 1402 نسبت به شناسایی و احصای بیش از 10 هزار میلیارد تومان منابع قابل سرمایه گذاری در صنعت برق اقدام شد.

وی از دیگر اقدامات را راهبری تجدید ارزیابی دارایی های ثابت صنعت برق، اخذ گزارش از سازمان حسابرسی بابت ما به تفاوت قیمت تکلیفی و قیمت تمام شده برق، حسابرسی داخلی شرکتهای زیرمجموعه، تشکیل جلسات کمیته انتصابات اعضای هیات مدیره و... ذکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت نام بیش از ۳۱ هزار زائر در دوره عتبات نوروزی
  • آغاز معاینات پزشکی متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۳ در خراسان رضوی