Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@00:18:41 GMT

دورنای ارومیه مقابل فولاد سیرجان مغلوب شد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۰۷۲۶

دورنای ارومیه مقابل فولاد سیرجان مغلوب شد

به گزارش ایرنا این دیدار عصر روز چهارشنبه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه شد و شاگردان محمد وکیلی در دورنا ست دوم را با نتیجه 38 بر 36 پیروز شدند اما ست های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 30 بر 28 واگذار کردند.
ماراتن جذابی در ست های دوم و چهارم این دیدار جریان داشت و کسب امتیازهای 38 و 30 به ترتیب در این ست ها، جذابیت مسابقه را 2 چندان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم دورنای ارومیه بدون پیروزی و تنها با کسب سه امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.
80 درصد ترکیب تیم دورنا را بازیکنان تیم ملی نوجوانان زیر 18 سال تشکیل می دهد و هشت بازیکن آن والیبالیست های شهر ارومیه هستند.
تنها بازیکن جوان این تیم «رضا رضایی» 20 ساله است که وظیفه سرگروهی تیم دورنای ارومیه را بر عهده دارد.
هدف از تشکیل این تیم پشتوانه سازی برای آینده والیبال کشور و آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران برای حضوری قدرتمند در رقابت های جهانی 2019 نوجوانان مصر است.
7156/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جدول رده بندی لیگ برتر رضا رضایی فولاد والیبال جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی