Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@00:19:56 GMT

ایرانجوان بوشهر 3 بازیکن جدید به خدمت گرفت

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۳۰۷۴۸

ایرانجوان بوشهر 3 بازیکن جدید به خدمت گرفت

به گزارش ایرنا، عطا وزیری روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: مهیار احمد خانی (دروازه بان) اسماعیل قروی و مهرداد نوری سه بازیکن یاد شده هستند.
وی یادآورشد: احمدخانی که به عنوان دروازه بان جذب تیم شده سابقه حضور در تیم های تراکتور سازی و گسترش فولاد تبریز، خیبر خرم آباد و فجر شهید سپاسی شیراز را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیری ادامه داد: اسماعیل قروی دومین بازیکن جذب شده سابقه حضور در تیم های شاهین، شموشک نوشهر و تیم ملی امید را در کارنامه دارد و مهرداد نوری نیز تجربه حضور در تیم های تراکتورسازی تبریز، ابومسلم مشهد و شهرداری بندرعباس را داراست.
سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر اظهارداشت: علی حقدوست که در نیم فصل نخست پس از انجام یک بازی به دلیل برخی مشکلات از تیم کناره گیری کرده بود بطور مجدد به این تیم بازگشته است.
وی افزود: ایرانجوان سهمیه جذب 6 بازیکن دیگر دارد که در صدد استفاده از هر 6 سهمیه است.
وزیری بیان کرد: اردوی آمادگی داخل استانی ایرانجوان نیز لغو شده و این تیم پس از تمرین های خود در بوشهر برای دیدار نهم دی ماه برابر داماش راهی گیلان می می شود.
وزیری گفت: انتظار می رود با همدلی و اتحاد مجموعه باشگاه ایراجوان بوشهر شاهد روزهای خوب این تیم و فاصله گرفتن آن از قعر جدول باشیم.
ایرانجوان بوشهر اکنون با 6 امتیاز در قعر جدول گروه الف لیگ دست دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی دی ماه سرپرست تیم شهرداری فولاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۳۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونرها به اوج خود رسیده است و همه بازیکنان در تلاش هستند تا هر طوری که شده اعتماد موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی را به خود جلب کنند.

مرتضی شریفی ستاره والیبال ایران که این فصل در لیگ ترکیه و باشگاه اسپورتوتو توپ زده یکی از آنهاست. شریفی در این فصل گر چه قافیه را در ترکیب اصلی باشگاهش به یوری برژکو و نمانیا پتریچ باخته بود، اما هر باری که در تیم اسپورتوتو به میدان رفت خوش درخشید تا در آخر این تیم را به رتبه مطلوب پنجم لیگ برتر والیبال ترکیه برساند.

او که یکی از امتیاز آوران لیگ ترکیه علی رغم بازی های کمتر نسبت به دیگر بازیکنان در فصل قبل بوده، حالا می‌خواهد با تجربه ای که از سالها حضور در لیگ های اروپایی کسب کرده، در تیم ملی خوش بدرخشد که البته این درخشش نیازمند حضور در ترکیب اصلی خواهد بود.

هنوز هیچ کس نمی داند موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی چه کسی را قرار است در کنار میلاد عبادی پور در پست قدرتی زن در ترکیب اصلی قرار بدهد، اما مرتضی شریفی جدا از این حرف و حدیث ها تمرینات خود را دنبال می کند و در صدد یک فرصت است تا دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد و با آبشار های قدرتمندش دفاع‌های حریفان را بشکافد.

مرتضی شریفی سال گذشته با وجود تورنمنت های متعدد ملی نتوانست خودی نشان بدهد و اکثر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ برنامه دهه کرامت در استان بوشهر اجرا می شود
  • تنگستان از مناطق پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • تخصیص ۴.۳ میلیارد ریال تسهیلات به مردم تنگستان
  • آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند